این اولین ویندوز فون ال‌جی پس از پنج سال است

به نظر می‌رسد پس از رونمایی از ویندوز 10 موبایل، کمپانی‌های بزرگی همچون اچ‌تی‌سی، شیائومی، سامسونگ و ال‌جی مجدد به‌سوی پلتفرم موبایلی مایکروسافت روی آورده‌اند؛ در همین رابطه پس اینکه اعلام گردید بعضی از گوشی‌های بالا رده شیائومی به ویندوز 10 موبایل مجهز خواهند شد، امروز مشخصات گوشی جدید ویندوز فونی ال‌جی به بیرون درز کرد.

0

LG-Windows-Phone-new-Verizon-01

آخرین گوشی هوشمند ال‌جی که از سیستم‌عامل ویندوز موبایل بهره می‌برد، حدود پنج سال پیش به بازار عرضه گردید؛ از آن زمان به بعد کمپانی کره‌ای تمرکز خود را بر روی تولید گوشی‌هایی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید قرار داد.

این در حالیست که امروز منابع نزدیک به ال‌جی مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمندی میان رده‌ای را منتشر کرده‌اند که قرار است بر پایه ویندوز موبایل 10 عرضه گردد.

بر این اساس، گوشی ویندوز فونی ال‌جی تنها تحت قرارداد اپراتور مخابراتی وریزون در بازار امریکا عرضه خواهد شد. طبق تصویر منتشر گردیده، به نظر می‌رسد این دستگاه در حال اجرای ویندوز فون 8.1 می‌باشد، اما مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای تجهیز آن به آخرین نسخه سیستم‌عامل موبایلی خود می‌باشد.

هرچند هنوز نام و مشخصات این محصول برملا نشده، اما پیش‌بینی می‌شود که اولین گوشی ویندوز فونی ال‌جی یک میان رده 5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسل در کنار قابلیت پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی و بهره‌مندی از دوربین جلو قدرتمند باشد. دور از ذهن نخواهد بود که ال‌جی برای بازگشت به ویندوز فون، اولین محصول خود را قیمتی مقرون‌به‌صرفه راهی بازار کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.