درز ویدئوی تبلیغاتی اچ‌تی‌سی وان M9 و لو رفتن جزئیات این گوشی هوشمند

اگر تاکنون شک و شبهه‌ای در مورد ظاهر و طراحی اچ‌تی‌سی وان M9 داشتید حالا می‌توانید همه چیز را روشن و واضح در ویدئوی درز کرده تبلیغاتی این شرکت تماشا کنید. در این ویدئو ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی به وضوح به تصویر کشیده می‌شود.

0

به نظر می‌رسد تصاویر درز کرده چند روز پیش کاملاً صحت داشته و خبری از طراحی جدید حداقل در جلوی گوشی نیست. به طور کلی M9 نسبت به M8 سه تغییر در طراحی داشته: یکی دوربین مربعی شکل که دیگر دوگانه نیست و حالا حدود یک میلی‌متر از بدنه بیرون آمده، دیگری رنگ‌های جدید نقره‌ای-طلایی و خاکستری تیره باروتی و در آخر هم تغییر مکان دکمه پاور از بالا به لبه سمت راست.

اما مسلماً تغییرات پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی به همین‌جا ختم نمی‌شود. ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید هفتمین نسخه از رابط کاربری سنس بر روی اندروید 5 امکانات جدیدی را به همراه آورده است. درست مانند لانچر Aviate که حالا به یاهو تعلق دارد اچ‌تی‌سی ادعا می‌کند سنس می‌تواند برحسب موقعیت شما تشخیص دهد چه اپلیکیشن‌هایی را بیشتر نیاز دارید و آن‌ها را در دسترس شما قرار می‌دهد. همچنین به لطف دوربین سلفی اولتراپیکسل می‌توانید عکس‌هایی بهتر در نور کم بگیرید و ویژگی‌های جدید دوربین می‌تواند حالتی شبیه به Double Exposure را شبیه‌سازی کرده و همچنین چهره‌ها را با یکدیگر ترکیب کند. با وجود حذف دوربین دوم در پشت باز هم انتظار داریم اچ‌تی‌سی با ترفندهای نرم‌افزاری امکان ایجاد افکت عمق میدان را حفظ کرده باشد.

اسپیکرهای استریوی BoomSound حالا با فناوری صدای دالبی آپدیت شده‌ند؛ امکان نصب و تغییر تم‌ها و پوسته‌های مختلف وجود دارد و ظاهر متریال اندروید 5 نیز به سنس آمده است. علاوه بر ویژگی‌های نرم‌افزاری مطمئناً سنسور قوی‌تر دوربین، پردازنده 64 بیتی اسنپ‌دراگون 810 و حافظه بیشتر رم می‌تواند دلایل دیگری برای ارتقا از M8 به M9 باشد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.