گلکسی تب اس بعدی سامسونگ حتی از آی‌پد ایر 2 اپل هم نازک‌تر خواهد بود

درست است ‌که نسل بعدی پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 و گلکسی S6 Edge سامسونگ ممکن است این روزها تیتر خبرها باشند اما نمی‌توان آن‌ها را تنها دستگاه‌های جذابی که قرار است در سال جاری توسط این شرکت معرفی شوند دانست.

0

تبلت‌های جدید گلکسی تب اس نیز درنوبت هستند و بنا به گزارش‌های منابع داخلی سامسونگ، قرار است این تبلت‌ها بدنه‌ای فلزی داشته و از آی‌پد ایر 2 فوق باریک اپل نیز باریک‌تر باشند.

Samsung-Galaxy-Tab-S

وب‌سایت معتبر سم‌موبایل در این خصوص اعلام کرده است که ” منابع ما اطلاعات جدیدی درباره‌ی جانشین گلکسی تب اس به دست آورده‌اند مبنی بر اینکه گلکسی تب اس 2 در مقایسه با آی‌پد ایر 2 شرکت اپل باریک‌تر خواهد بود.”

متاسفانه این منابع مقیاس‌های دقیقی ارائه نکرده‌اند و همین‌قدر می‌دانیم که ضخامت آی‌پد ایر 2 تنها 6.1 میلیمتر است. گلکسی تب اس شرکت سامسونگ که تا به امروز با نمایشگر سوپر آمولد خود به عنوان بهترین تبلت ارائه شده از جانب این شرکت شناخته می‌شود به باریکی 6/6 میلی‌متر است.

این منبع همچنین مدعی شده است که سامسونگ می‌خواهد دست کم 0.6 میلیمتر از این ضخامت را کاهش دهد و قابی فلزی که احتمالا مشابه قاب سایر دستگاه‌های گلکسی مانند آلفا و نوت4 است به آن اضافه کند.

cultofandroid

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.