گزارش: اپل در iOS 9 بر روی پایداری و رفع مشکلات تمرکز خواهد کرد

با وجودی که پایداری iOS در میان سایر سیستم‌عامل‌های موبایلی مشهور است اما بعضی اوقات کرش‌های گاه و بی‌گاه کاربران آیفون و آی‌پد را کلافه می‌کند. گفته می‌شود اپل قصد دارد در iOS 9 بر روی رفع چنین مشکلاتی تمرکز کند.

0

در هر نسخه جدید iOS اپل امکاناتی جدید را به سیستم‌عامل موبایلی خود اضافه می‌کند که اخیراً این امکانات باعث شده تا مشکلاتی هم برای کاربران آیفون و آی‌پدهای مخصوصاً قدیمی‌تر ایجاد شود. به گزارش 9to5mac اپل قصد دارد در iOS 9 بر روی پایداری، بهینه‌سازی و رفع باگ‌ها و مشکلات توجه ویژه‌ای داشته باشد. به این ترتیب با وجود این‌که iOS 9 امکانات جدیدی نیز به همراه خواهد داشت اما تمرکز اصلی بر روی افزایش سرعت و پایداری خواهد بود.

خبر خوب دیگر این‌که نسخه بعدی iOS احتمالاً به فضای کمتری برای نصب نیاز خواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید برای نصب iOS 8 کاربران آیفون و آی‌پد 16 گیگابایتی با مشکلات زیادی رو‌به‌رو بودند. به هر حال امیدواریم تا اپل به طور کلی تولید نسخه 16 گیگابایتی را متوقف کرده و آن را با مدل 32 گیگابایتی جایگزین کند.

iPhone-6-Plus-screen

اگر به خاطر داشته باشید اپل در نسخه Snow Leopard از سیستم‌عامل دسکتاپ OS X نیز به جای افزودن قابلیت‌های بیشتر بر روی پایداری و بهینه‌سازی تمرکز کرد و حالا که نسخه‌های هفتم و هشتم iOS تغییرات ظاهری و امکانات بسیاری را اضافه کرده‌اند وقت آن رسیده تا اپل از کارکرد صحیح iOS روی آی‌دیوایس‌ها اطمینان کسب کند.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.