Galaxy J1 اولین عضو از سری جدید ارزان قیمت سامسونگ معرفی شد

سامسونگ امروز از سری جدید ارزان قیمت J با اولین محصول این خانواده با نام  J1 رونمایی کرد. بدین ترتیب سری A به‌عنوان بالا رده، سری E به‌عنوان میان رده و سری J به‌عنوان پایین رده انتخاب شده‌اند.

0

Galaxy J1  که هم‌اکنون با شماره ساخت SM-J100H در یک وب‌سایت خرده‌فروشی مالزیایی به فروش می‌رسد، دارای صفحه‌نمایشی 4.3 اینچی WVGA با رزولوشن 480 در 800 پیکسل است و از پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس کار 1.2 گیگاهرتز بهره می‌برد.

Samsung-Galaxy-J1-official-images (1)

جنس بدنه J1 همان‌گونه که از یک دستگاه پایین رده انتظار می‌رود، پلاستیک بوده و دارای  ابعادی به‌اندازه 129 در 68.9، ضخامت 8.9 میلی‌متر و وزنی معادل 122 گرم می‌باشد. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی ارزان قیمت سامسونگ می‌توان به دارا بودن 512 مگابایت حافظه رم، 4 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی و باتری 1850 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

در قاب پشتی Galaxy J1 از یک دوبین 5 مگا پیکسلی همراه با فلاش LED و در جلو از دوربینی 2 مگا پیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و مکالمه تصویری استفاده شده است. به گفته شرکت سازنده این محصول قرار است از ماه آینده میلادی در رنگ‌های سفید، مشکی و سرمه‌ای با بهره بردن از اندروید 4.4 کیت‌کت در بازارهای مالزی و روسیه عرضه گردد.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.