نسل جدید واکمن سونی با تحولات فراوان و البته قیمتی عجیب معرفی شد

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سونی ساعاتی قبل از نسل جدیدی واکمن خود با نام ZX2 رونمایی کرد.

0

NW_ZX2_vertical.0

بدون شک ZX2T با واکمن‌هایی که تاکنون از آن‌ها استفاده کرده‌اید بسیار متفاوت است.سونی این محصول را به صحنه نمایش لمسی مجهز کرده، اما در کنار آن دکمه‌های فیزیکی خاصی برای اعمال فرمان تعبیه شده است.نسل جدید واکمن سونی از سیستم‌عامل اندروید ۴٫۲ بهره می‌برد و بالطبع توانایی وصل شدن به گوگل پلی و دریافت برنامه‌های اندرویدی را داراست.

سونی حافظه داخلی 128 گیگابایتی را برای این محصول در نظر گرفته، اما اگر بیشتر از این حرف‌ها آهنگ دارید می‌توانید از طریق کارت حافظه جانبی آن را افزایش دهید.پردازنده S-Master HX که در قلب این دستگاه جای خوش کرده، بالاترین کیفیت‌ صدایی ممکن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، البته لذت بردن از چنین کیفیت صدایی تنها با هدفون مخصوص آن امکان‌پذیر است.

به گفته سونی،  ZX2 علاوه بر از فرمت‌های معمول از DSD, WAV, AIFF, FLAC نیز پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه هم‌چنین دارای NFC بوده که با آن می‌تواند به گوشی هوشمندتان متصل شود. نسل جدید واکمن سونی می‌تواند تا ۶۰ ساعت موسیقی پخش کند، این در حالیست که نسل اولین این محصول تنها 8 ساعت عمر مفید باتری داشت. به گفته سونی، واکمن ZX2 قرار است از اواخر بهار با قیمت تأمل‌برانگیز 1,119.99 دلار وارد بازار شود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.