لنوو با رونمایی از مانیتور ThinkVision X24 به حاشیه صفحه نمایش خداحافظ گفت!

چندی پیش، ایسوس و ایسر مانیتورهای تولیدی خود را در معرض نمایش عموم قرار دادند و حالا نوبت لنوو است که در زمینه تولید صفحه‌نمایش بدون حاشیه خودی نشان دهد. این شرکت چینی توانسته مانیتوری تولید کند که حاشیه‌های کناری آن در حد چند میلی‌متر است!

0

مانیتور جدید شرکت لنوو ThinkVision X24 نام دارد و همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم حاشیه‌ی صفحه‌نمایش آن تنها چند میلی‌متر است این در حالی است که حاشیه‌های کناری مانیتورهای تولیدی شرکت ایسوس و ایسر خیلی بیشتر از این‌هاست و بعضا به نیم اینچ نیز می‌رسد!

X24 از یک صفحه‌نمایش 23.8 اینچی فول اچ‌دی بهره می‌برد و از زاویه دید قابل توجهی برخوردار است به طوری که در شرایط محیطی محتلف از خوانایی و خروجی قابل توجهی برخوردار است. بد نیست بدانید به لطف پنل IPS به کار گرفته شده در این مانیتور، زوایه دید این مانیتور 178 درجه گزارش شده است.

thinkpad_thinkvision_x24_sh02-970x646-c

این مانیتور تنها 7.8 میلی‌متر ضخامت دارد که در آن از کنترل پنل Neo-Blade استفاده شده است  تا تنظیمات شخصی خود را به راحتی پیکربندی کنید. لنوو قصد دارد محصول جدید خود را تابستان 94 با قیمت 249 دلار روانه بازار کند.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.