Galaxy Note 4 S-LTE؛ نسخه جدید فبلت سامسونگ با پردازنده Snapdragon 810 SoC و پشتیبانی از شبکه LTE در کره

سامسونگ در حال عرضه‎ی قوی‎ترین نسخه‎ی گلگسی نوت 4 است. در ادامه با فارنت همراه باشید!

1

نسخه‎ی جدیدی از فبلت سامسونگ به نام Galaxy Note 4 S-LTE به شماره SM-N916 قرار است که در اواخر دی ماه در کره جنوبی عرضه شود. طبق اخبار لو رفته گفته می‎شود که این فبلت دارای پردازنده‎ی SoC کوالکوم اسنپ دراگون 801 به همراه صفحه نمایش 5.7 اینچی خواهد بود. این فبلت امکان ارتباط 300 مگابیت در ثانیه (به لحاظ تئوری تا 450 مگابیت در ثانیه) را میسر می‎سازد و در دسترس اپراتورهای اصلی شبکه‎های بی سیم کره جنوبی، یعنی شرکت SK Telecom (فبلت SM-N916S) و شرکت Olleh (فبلت SM-N916K) خواهد بود.

این سومین نسخه از این فبلت قدرتمند است که پردازنده‎ی متفاوتی دارد. دو نسخه‎ی قبلی دارای پردازنده‎ی اسنپ دراگون 805 و پردازنده‎ی ساخت شرکت سامسونگ، یعنی Exynos 7 Octa هستند. این فبلت جدید علاوه بر این که امکان ارتباطات با سرعت بالا را میسر می‎سازد، برای اولین بار در بین گوشی‎های گلکسی نوت، امکان محاسبات 64 بیتی را نیز ممکن می‎سازد. همچنین فبلت Galaxy Note 4 S-LTE اولین دستگاه تجاری است که دارای چیپ SoC است.

در حال حاضر این فبلت تنها برای کره جنوبی عرضه خواهد شد.

SamMobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Ahmad k می‌گوید

    چطور میتونم این گوشی رو از کره بخرم و به دستم برسه؟