کره شمالی: آمریکا مسئول قطعی اینترنت و اوباما یک میمون بی‌پرواست!

هفته گذشته اینترنت کره شمالی برای بیش از 9 ساعت قطع شد و بسیاری از جمله کره شمالی آمریکا را مسئول این اتفاق می‌دانند. حالا کره شمالی ادعا می‌کند به علت جرمی که مرتکب نشده مجازات شده و اوباما یک میمون بی‌پرواست!

1

پس از ماجراهای هک سونی پیکچرز به دلیل توهن به رهبر کره شمالی در فیلم مصاحبه آمریکا کره شمالی را مقصر دانست و البته این کشور هم اتهامات را انکار کرد. اینترنت کره شمالی چند روز بعد به مدت نه ساعت و نیم قطع شد و اخیراً نیز اختلالاتی در شبکه تلفن همراه این کشور رخ داده است. KCNA رسانه دولتی کره شمالی به نقل از یک سخنگوی ناشناس آمریکا را به قطع کردن اینترنت این کشور متهم کرد. در این بیانیه آمده است:

“ایالات متحده با وسعت فیزیکی بالا و بی‌شرم از قایم‌باشک بازی مانند بچه‌های با آبریزش بینی (!) شروع به ایجاد اختلال در عملیات اینترنتی رسانه اصلی جمهوری ما کرده است.”

در میان توهین‌های دیگر همچنین این سخنگوی دولت کره شمالی رئیس جمهور اوباما را شخصاً مسئول انتشار فیلم مصاحبه اعلام کرده و گفته: “اوباما همیشه در حرف‌هایش بی‌پرواست و مانند یک میمون در جنگل‌های استوایی عمل می‌کند!”

با وجود این‌که گزارش‌های اخیر خبر از عدم دست داشتن آمریکا در قطعی اینترنت کره شمالی می‌دهند اما کره باز هم ادعا می‌کند آمریکا این کشور را به اتهام جرمی که انجام نداده مجازات کرده است.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ناخدا می‌گوید

    دم آمریکا گرم. کاش میزد دهن این بچه پر روی دیکتاتور و صاف میکرد. این خپل همونیه که شوهر عمش و انداخت جلوی سگ های گرسنه تا تیکه پارش کنند. خیلی حال میداد اگه خودش و نوکراش و مینداختی وسط داعشی ها تا از خجالت هم درآن.