درز مشخصات بیشتری از گوشی هوشمند هیما HTC One M9

در طول ماه گذشته اخبار زیادی درباره پرچم‌دار جدید HTC با نام “هیما” شنیدیم. هرچند بسیاری از این اخبار آمیخته با شایعات بودند اما به نظر می‌رسد که اکنون مشخصات کاملی از نسل بعدی HTC موجود است.

0

HTC One جدید مجهز به چیپست 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810 است. سایز صفحه‌نمایش 5 اینچی بوده اما متأسفانه بنا به اطلاعات درز شده وضوح تصویر مانند اغلب گوشی‌های پرچم‌دار موجود، به‌جای QHD، فول اچ‌دی 1080p است. البته این موضوع می‌تواند بر روی میزان عمر شارژ باتری اثر مثبتی بگذارد و مخصوصاً عملکرد گرافیکی پردازنده را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد.

ابعاد فیزیکی هیما، 9.56 در 69.4 در 144.3 میلی‌متر گزارش شده است اما هنوز هیچ اطلاعی از وزن آن در دست نیست. چنانچه بخواهیم بر اساس اطلاعات فعلی قضاوت کنیم، تنها فرض منطقی موجود این است که هیما مسیر مدل وان M8 را دنبال گرفته است و بدنه فلزی مشابه با آن دارد. هرچند که به کار بردن فلز در ساخت بدنه کمی وزن گجت را سنگین‌تر می‌کند اما در عوض ظاهری شکیل‌تر و جذاب‌تر به آن می‌دهد.

HTC-One-M9-Hima-Concept

چنانچه شایعات منتشر شده واقعیت داشته باشند، پرچم‌دار جدید HTC همانند M8 دارای سه رنگ‌بندی مختلف خاکستری، نقره‌ای و طلایی خواهند بود و رنگ چهارم که به این رنگ‌بندی افزوده می‌شود “طلایی مفرغی” است. تمام این مدل‌ها پوشش آلومینیومی یک‌دست دارند.

از دیگر مشخصات مدل هیما می‌توان به رم 3 گیگابایت و اتصال Cat.6 LTE اشاره کرد. دوربین اصلی آن 20.7 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 4 یا 13 مگاپیکسل خواهد بود که این اختلاف، یا ناشی از نقص اطلاعات درز شده است و یا به علت برنامه‌ریزی HTC در ارائه بیش از یک نوع مدل گوشی می‌باشد. سرانجام این‌که سیستم‌عامل هیما، اندروید 5 بوده و از باتری نسبتاً قوی 2840 میلی‌آمپر بر ساعتی برخوردار است.

بر اساس اطلاعات درز شده، لوازم جانبی این پرچم‌دار جدید شامل: هدست، کاور Dot View، پایه گوشی، ضد خش شفاف، قاب و بیمه محافظ صفحه‌نمایش می‌باشد. با این‌همه هیجانی که نسبت به ورود این عضو تازه‌وارد HTC داریم، اما چاره‌ای نیست جز این‌که منتظر اخبار رسمی جدیدتری در رابطه با این اسمارت‌فون جذاب باشیم و تا فروردین‌ماه صبر کنیم.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.