راه‌حل عجیب سامسونگ؛ چگونه با دست چپ از گلکسی نوت Edge لذت ببرید!؟

سامسونگ گلکسی نوت Edge پس از معرفی‌اش توجه‌های زیادی را به‌خاطر طراحی متفاوتش جلب کرد اما در این میان سوالات مختلفی نیز در ذهن کاربران ایجاد شد. از جمله اینکه چگونه می‌توان با دست چپ از این گوشی‌هوشمند نامتقارن استفاده کرد؟

1

این موضوعی بود که در فارنت نیز بلافاصله پس از رونمایی از این گوشی به آن اشاره کرده بودیم! در واقع استفاده از برخی قابلیت‌ها با بهره از لبه خمیده سمت راست صفحه نمایش باعث می‌شود که وقتی گوشی را در دست چپ می‌گیرید عملا از آن قابلیت‌ها محروم بمانید و اگر چپ‌دست باشید این گوشی فرقی با یک گوشی عادی برای شما نداشته باشد! اما ظاهرا سامسونگ راه‌حلی عجیب اندیشیده که با رفتن به تنظیمات دستگاه و فعال کردن یک ویژگی می‌توان این مشکل را تا حدودی حل کرد!

اگر در تنظیمات این دستگاه به بخش Edge Screen بروید یک گزینه به‌نام Rotate 180 مشاهده خواهید کرد که به شما امکان چرخش 180 درجه‌ی رابط کاربری را می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید گوشی را وارونه (!!) در دست چپ نگه دارید تا سمت خمیده صفحه‌نمایش نزدیک انگشت شصتتان قرار بگیرد و استفاده از امکانات خاص سوایپ کردن، مثل حالت استاندارد استفاده دست راست، به‌راحتی قابل انجام باشد.

note-edge-rotate-180

اما این چاره‌اندیشی سامسونگ چند نکته کوچک دارد که باید به آنها توجه داشته باشید. در این حالت وارونه گوشی، دکمه‌های Back ، recents و Home در بالا قرار می‌گیرند و بجای آنها در پایین صفحه دکمه‌های مجازی کوچکی اضافه می‌شوند که عادت کردن کاربر به این حالت چقدر زمان ببرد و راحتی کارآمدی داشته باشد یا نه مشخص نیست و گمان می‌رود به سلیقه هر کاربری بستگی خواهد داشت.

AndroidCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. hadi می‌گوید

    هههه اینم یکی دیگر از هنرهای سامسونگ هست
    جدا خسته نباشه