تماشا کنید: اولین ویدئو تبلیغاتی رسمی ساعت هوشمند Gear S

Samsung Gear S آخرین ساعت هوشمند عرضه شده در سال ۲۰۱۴ توسط سامسونگ است که از سیستم‌عامل این شرکت یا همان تایزن بهره می‌برد.

0

طبق اطلاعات منتشر شده، سامسونگ توانسته در روز اول عرضه‌ی Gear S در بازار کره جنوبی حدود ۱۰۰۰۰ عدد از این محصول را به فروش برساند که رقم قابل توجهی به شمار می‌آید.با اینکه هنوز آمار دقیقی از فروش ساعت هوشمند گیر اس در دیگر کشورها در دست نیست، اما طبق نظر سنجی‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد این محصول در بازار دیگر کشورها نیز مورد استقبال قرار گرفته و فروش خوبی داشته باشد.

سامسونگ دیروز در اقدامی دست به انتشار یک ویدیو تبلیغاتی در رابطه با امکانات و ویژگی‌های ساعت هوشمند Gear S زد.هرچند این اولین ویدیو تبلیغاتی Gear S است، اما در آن بیشتر سعی شده کاربردهای این گجت در زندگی روزمره مورد توجه قرار گیرد.

ساعت هوشمند Gear S دارای صفحه‌نمایش ۲.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۳۶۰ در ۴۸۰ است و در قلب آن از  یک پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی اگزینوس “Exynos” ساخت خود سامسونگ به کار گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به ۵۱۲ مگابایت رم، ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی، باتری  ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، درگاه ورودی سیم‌کارت با قابلیت پشتیبانی از نسل ۲ و ۳ شبکه‌ی مخابراتی، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای، بلوتوث، حسگر ضربان قلب و پشتیبانی از استاندارد نفوذناپذیری IP۶۷ اشاره کرد.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.