مایکروسافت: آیفون 6 می‌خواهید؟ بهتر است لومیا 635 را انتخاب کنید!

همانطور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند اپل مقداری گران هستند و طرفداران خاص خود را نیز دارند. شرکت مایکروسافت با توییت کردن یک تصویر در صفحه توییتر خود نشان داده است که چرا برای خرید، ویندوز فون لومیا 635 مناسب‌تر از آیفون 6 است.

3

این شرکت در این تصاویر توضیح داده که کاربر برای خرید یک آیفون 6 باید 700 دلار هزینه کند اما تنها با 100 دلار (البته به صورت قراردادی در اپراتورها و 180 دلار به صورت آزاد) می‌تواند یک لومیا 635 به علاوه مجموعه‌ای از لوازم جانبی و خدمات رایگان را  خریداری کند.

مایکروسافت اعلام کرده که مزیت‌های خرید این ویندوز فون در برابر یک آیفون شامل Lync، فضا خالی 15 گیگابایتی OneDrive، سرویس رایگان MixRadio، عناوین اختصاصی ایکس باکس مخصوص لومیا می‌باشد. یعنی تنها با 100 دلار می‌توان یک گوشی هوشمند ویندوزی با این امکانات خریداری کرد.

iPhone-6-vs-Lumia-635

سپس شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌هایی کم برخی دیگر از لوازم جانبی را تهیه کنید که باز هم کل هزینه‌ها نصف هزینه آیفون 6 نمی‌شود. این لوازم جانبی غیررایگان شامل بلندگوی 60 دلاری وایرلس قابل حمل، شارژر قابل حمل 25 دلاری، هدفون 30 دلاری Coloud Knock، قاب اضافه 15 دلاری لومیا 635 است و در نهایت با قیمت 39.99 دلار می‌توانید برچسب‌های مخصوص نوکیا را خریداری کنید،

iPhone-6-Better-than-a-Lumia-635

تمامی این هزینه‌ها به علاوه قیمت خود گوشی 269.99 دلار می‌شود یعنی هنوز این هزینه یک سوم قیمت آیفون اعلام شده است. مزیت‌هایی که مایکروسافت به آن‌ها اشاره کرده بسیار عالی است و حتی اگر 80 دلار قیمت بیشتر آن در بازار آزاد را هم در نظر بگیریم باز هم به نصف قیمت آیفون 6 گران‌قیمت خواهیم رسید اما در هر صورت قطعا نمی‌تواند طرفدران سرسخت iOS را قانع به خرید یک ویندوز فون کند. نظر شما در این باره چیست؟

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. سامان می‌گوید

    سلام
    شما تو عکسی که از لومیا 635 گزاشتید دوربینش فلش داره ولی من چک کردم فلاش نداره

    1. محسن صحافی می‌گوید

      ممنون تذکر دادید!

  2. Amir می‌گوید

    آیفون هم قرار دادیش خیلی ارزونه