Vivo به دنبال ساخت گوشی هوشمندی با ضخامت ۳.۸ میلیمتر

Vivo یکی از تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی می‌باشد که به محصولات عجیب شهرت دارد.این شرکت در تازه‌ترین اقدام قصد دارد، باریک‌ترین تلفن همراه خود را به زودی وارد بازار کند که تنها دارای ۳٫۸ میلی‌متر ضخامت می باشد.

0

به نظر می‌رسد رقابت بر سر تولید گوشی‌های هوشمند باریک روزبه‌روز داغ‌تر می‌شود.شرکت Vivo نیز یکی از مدعیان رقابت در این میدان هست و در سال قبل نیز با روانه کردن تلفن Vivo X۳ به بازار که تنها ۵٫۵۷ میلی‌متر ضخامت داشت توانست برای مقطعی لقب باریک‌ترین گوشی همراه را این مدل اختصاص دهد، اما کمی بعد Gionee Elife S۵٫۱ با قطر ۵٫۱ میلی‌متر توانست این لقب را از X۳ بگیرد.

به نظر می‌رسد Vivo در این مدت بیکار ننشسته و شایعات بیان می‌کنند که این شرکت قصد دارد مدلی را به‌زودی رونمایی کند که تنها ۳.۸ میلی‌متر ضخامت داشته باشد!

Vivos-super-thin-smartphone

اما  چنین ضخامتی به‌راستی برای یک گوشی همراه عجیب به نظر می‌آید و باید به شایعات و عکس‌های منتشرشده شک کرد.موضوع بحث‌برانگیز دیگری که صحت این عکس‌ها را زیر سؤال می‌برد چگونگی قرار دادن باتری در این گوشی می‌باشد.
شایعات همچنین بیان می‌کنند که احتمالاً جنس بدنه‌ی گوشی جدید Vivo آلیاژ آلومینیوم _ لیتیوم است که به شکل قابل‌توجهی مقاومت دستگاه را بالابرده از طرفی بسیار سبک است به‌طوری‌که در صنعت هواپیماسازی نیز از آن استفاده می‌گردد.همچنین انتظار می‌رود شرکت Oppo نیز از این ماده درگوشی همراه Oppo N۳ خود به کار ببرد که یکی از ویژگی‌های آن دوربین قابل چرخش می‌باشد.

  phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.