iOS 8.1 اپل معرفی شد: Apple Pay و بازگشت Camera Roll

شرکت اپل امروز نسخه 8.1 از سیستم‌عامل IOS را معرفی کرد که اولین به‌روز رسانی بزرگ از زمان عرضه IOS 8 به شمار ‌می‌‌آید.

0

به روز رسانی که ApplePay و قابلیت‌های سازگار مختلف با OS X Yosemite را به این سیستم‌عامل اضافه خواهد کرد. این به روز رسانی از بیست و هشتم مهرماه قابل دریافت خواهد بود.

IOS 8.1 قابلیت‌ Camera Roll که در IOS 8 نیز حذف شده بود را مجددا به این سیستم‌عامل بازمی‌گرداند و قابلیت‌ iCloud Photo Library نیز در نسخه آزمایشی نیز که پیش از این مشاهده کرده‌بودیم مجددا اضافه خواهد شد.

ios 8.1

در ابتدای عرضه به روز رسانی نسخه هشتم IOS شاهد بروز مشکلات متعدد برای کاربران بودیم و همین عوامل باعث شد تا نهایتا IOS 8 بر روی چیزی در حدود 48 درصد از دستگاه‌ها نصب شود.

با این اوصاف IOS 8 از نظر اکثر کاربران به عنوان بزرگ‌ترین به روز رسانی از زمان عرضه اپلیکیشن استور در سال 2008 به شمار می‌آید. قابلیت‌هایی مانند ویجت‌ها و همچنین صفحه‌کلیدهای جانبی در این نسخه به سیستم‌عامل اپل افزوده شدند و نهایتا بهینه‌سازی‌هایی نیز صورت گرفته است.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.