مقایسه قد و قواره HTC Desire EYE با پرچمداران بازار

فعلاً و با بررسی‌های به عمل آمده، باید گفت که HTC Desire EYE یک محصول موفق است، البته فقط بر روی کاغذ. اثبات عملی این مساله زمان بیشتری می‌برد.

1

HTC Desire EYE یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بالای صفحه نمایش دارد که با قابلیت فوکوس خودکار ، دیافراگم f/2.2 ، لنز واید ۲۲ میلی‌متری و فلاش LED دوزمانه، بدون نیاز به اپلیکیشن‌ها و فیچرهای دیگر، امکان گرفتن یک عکس سلفی را براحتی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

HTC-Desire-EYE-size-comparison-05اما به دلیل وجود همین دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، قد‌و‌قواره HTC Desire EYE ، با توجه به صفحه نمایش 5.2 اینچی، نسبت به همرده‌های خود کمی بلند است. البته بازهم باید تاکید کرد که دوربینی که پرچمدار HTC در جلوی خود دارد، در هیچ‌یک از پرچمداران برندهای دیگر مشاهده نمی‌شود. با این حال باید اعتراف کرد که قدوقواره بلند HTC Desire EYE ، فقط از iPhone 6 plus ، Samsung Galaxy Note 4 و Sony Xperia C3 بلندتر نیست که البته چندان هم از این سه کوتاه‌تر نیست.

در زیر قدوقواره HTC Desire EYE با همه پرچمداران دیگر مقایسه شده‌است. در این عکس‌ها کاملاً مشخص می‌شود که رعنای HTC چقدر از دیگران بلندتر است.

HTC-Desire-EYE-size-comparison-01

HTC-Desire-EYE-size-comparison-04

HTC-Desire-EYE-size-comparison-03

HTC-Desire-EYE-size-comparison-02

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امیر رضا محمودی می‌گوید

    در مقایسه بت نوت 4 اندازه اش مثل اینکه 5/6 اینچه

    جالبه (: