تصاویر گوگل استریت ویو این بار بر روی شتر از میان صحرای لیوا امارات!

تصور کنید بر روی کوهان یک شتر نشسته و در حال گذر از یک کویر بزرگ و آرام هستید. آرامش و سکوتی که کویر دارد در هیچ کجا قابل یافتن نیست. به این زیبای چشم‌انداز کویر را هم اضافه کنید.

1

رسیدن به چنین مقصودی برای افراد اندکی محقق می‌شود. اما اخیراً و توسط گوگل استریت ویو، تجربه این لذت برای همه مردم جهان محقق شده‌است، آنهم در کویر زیبای «لیوا» در امارات.

google-street-view-on-camel-02گوگل، با انجام یک کار خلاقانه، این‌بار دوربین‌ خود را سوار بر کوهان شتر کرده، و در میان کویر لیوا رها کرده‌است. تصاویر حیرت انگیز بدست آمده از این دوربین، در عین چشاندن مقداری از لذت این سفر، اشتیاق بیننده را به رفتن به کویر لیوا برمی‌انگیزد.

google-street-view-on-camel-01گوگل در یکی از وبلاگ‌های خود، علت استفاده از شتر برای این کار را، بدست آوردن تصاویری اصیل و همچنین عدم ایجاد اختلال در طبیعت بکر و حساس کویر بیان می‌کند. البته جنبه تبلیغاتی این کار برای امارات متحده عربی را هم نباید نادیده گرفت.

به هرحال با انجام این کار، می‌توان امیدوار بود که از این پس تصاویر مناطق بکر و جذاب دنیا را نیز بتوان در گوگل استریت ویو مشاهده کرد. هرچند با این سرعت اینترنت در ایران که مانند سرعت شتر گوگل است، فرقی برای ما نمی‌کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. دیدگاه نویس می‌گوید

    خخخ سرعت اینترنت شتری رو خوب اومدی