اچ‌تی‌سی خیال همه را راحت کرد!؛ امشب خبری از رونمایی از یک ابزار هوشمند پوشیدنی نیست!

ابزارهای پوشیدنی، جدیدترین محصول در سبد کالای تجهیزات دیجیتال هستند و تقریبا هفته‌ای نیست که از ورود یک محصول جدید و یا شایعه عرضه آن خبری منتشر نشود. در این میان شرکت اچ‌تی‌سی نیز خبرساز بوده اما حالا ظاهرا مدیرعامل این شرکت خیال همه را تا مدتی راحت کرده است.

1

مدیر عامل شرکت اچ‌تی‌سی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت خبری Re/code از برنامه‌های این شرکت در بازار پرده برداشت. وی در صحبت‌های خود تاکید کرد که این غول تایوانی تا سال آینده میلادی هیچ‌ برنامه‌ای برای حضور در عرصه ابزارهای پوشیدنی ندارد.

از طرف دیگر جیسون مکنزی نیز به عنوان مدیر واحد آمریکایی اچ‌تی‌سی مطرح کرده بود که این شرکت قصد دارد در بازه زمانی ذکر شده در این بازار جدید حضور پیدا کند اما از قرار معلوم ابزار پوشیدنی جدید اچ‌تی‌سی هنوز آماده نشده است.

مرد خلاق اچ‌تی‌سی آقای Drew Bamford نیز در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها اعلام کرده که هیچ‌ کدام از شرکت‌های تولید کننده ابزارهای پوشیدنی مفهوم درستی از گجت‌ ساخته شده ندارند. با این حساب می‌توان این‌طور برداشت کرد که اچ‌تی‌سی قصد دارد در یک حرکت حساب شده ابزار پوشیدنی خود را به بازار عرضه کند.

در هر صورت امشب ساعت 23 کنفرانس خبری رونمایی از محصولات جدید اچ‌تی‌سی برگزار می‌شود و حالا حداقل خیالمان راحت (یا ناراحت!)‌ است که خبری از یک ساعت یا هر ابزار هوشمند پوشیدنی دیگری از اچ‌تی‌سی نخواهد بود! حیف!

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسین می‌گوید

    خیلی حیف شد