این حافظه‌ SSD با دریافت کدی خاص خود را نابود می‌کند!

به سرقت رفتن یا از دست دادن یک لپ تاپ که حاوی فایل های شخصی مانند عکس و فیلم های خانوادگی بوده میتواند بسیار ناراحت کننده باشد، اما از دست دادن این‌چنین لپ تاپی که هارد آن شامل اطلاعات شرکت، قرار دادها و یا آدرس و اطلاعات مشتریان شماست می تواند وحشتناک باشد!

0

به سرقت رفتن یا از دست دادن یک لپ تاپ که حاوی فایل های شخصی مانند عکس و فیلم های خانوادگی بوده میتواند بسیار ناراحت کننده باشد، اما از دست دادن این‌چنین لپ تاپی که هارد آن شامل اطلاعات شرکت، قرار دادها و یا آدرس و اطلاعات مشتریان شماست می تواند وحشتناک باشد. بنابر این شما هیچ گاه با دست خودتان این‌گونه اطلاعات مهمی را در معرض خطر و ریسک قرار نمی دهید. اگر احیانا میخواهید خطر از دست رفتن و فاش شدن اطلاعات حافظه به سرقت رفته‌ی خود را به صفر برسانید، پیشنهاد ما به شما استفاده از محصول جدید شرکت  securedrives می باشد.
شرکت securedrives به‌تازگی حافظه‌ای را روانه‌ی بازار کرده که در شرایط اضطراری نه‌تنها قابلیت از بین برنده‌ی اطلاعات خود را داراست بلکه با فعال شدن فرمان تخریب، تمام اعضای فیزیکی خود را هم نابود می‌سازد. اگر شما از حافظه‌ی جدید GSM-equipped SSD drive بر روی لپ تاپ خود استفاده کنید، می‌توانید در شرایطی همچون سرقت یا در مواقعی که یقین دارید از بین رفتن اطلاعات داخل هارد به نفع شماست، تنها اقدام به ارسال پیامی که به‌طور پیش‌فرض برای هارد تعریف‌شده است فرمایید تا لایه های امنیتی فعال‌شده و از کاربر رمز عبور را درخواست شود. در صورت اشتباه واردکردن یا وارد نکردن رمز در زمان تعیین‌شده به‌صورت خودکار تمام اطلاعات حافظه و سلول‌های ذخیره‌سازی از بین خواهند رفت. yqxtxpt9yyruwrvgtmvl فرمان ارسال‌شده به هارد برای اجرای نابودی بر بستر GSM اتفاق می‌افتد، بنابراین به یک سیم‌کارت برای جا زدن بر روی هارد نیاز است.با این تعریف اگر حافظه از محدوده پوشش شبکه GSM خارج شود، به بالطبع دسترسی فرد برای ارسال فرمان از بین خواهد رفت.ولی طراحان این قطعه برای این مشکل نیز چاره‌ای اندیشیده‌اند. در هارد فوق، سامانه‌ای پیشرفته‌ به کار گرفته‌شده است که به‌محض قطع سرویس جی اس ام و یا جدا شدن از مادربرد و یا هرگونه تلاش برای به دست آوردن اطلاعات از حافظه، مکانیسم هشدار و درخواست رمز عبور به‌طور خودکار فعال خواهد شد.اگر تمام این راه‌ها قطع‌ شده باشد، حافظه مجهز به یک سیستم اسکن اثرانگشت می‌باشد که در مرحله آخر از کاربر درخواست تأیید هویت توسط اسکن اثرانگشت خواهد کرد و همان‌گونه که گفته شد اگر فرد نتواند احراز هویت را با موفقیت پشت سر بگذارد باید قید اطلاعات را هم بزند.

اگر خواهان داشتن این‌چنین حافظه‌‌ی امنی هستید باید بدانید قیمت آن به بالطبع بالاتر از حافظه های معمولی می‌باشد. علاوه بر هزینه‌ی خود هارد باید هزینه‌ای استفاده از شبکه GSM را نیز در نظر بگیرید ولی اگر امنیت اطلاعات هدف اول شماست، این حافظه می‌تواند محافظی مطمئن در برابر هرگونه خطر به سرقت رفتن یا استفاده شخصی دیگر می‌باشد.

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.