دلیل تاخیر انتشار GTA V برای پی‌سی مشخص شد!

نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان این بازی در تاریخ 27 آبان عرضه می‌شود، در حالی که نسخه‌ی پی‌سی بازی هفتم بهمن ماه منتشر خواهد شد.

1

هفته‌ی گذشته بالاخره راکستار تصمیم گرفت تا تاریخ عرضه‌ی GTA 5 بر روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی را اعلام کند. اعلامی که برای بسیاری از پی‌سی فن‌ها خوش‌آیند نبود چرا که آن‌ها باید بیش از 2 ماه بیشتر از صاحبان پلی‌استیشن و ایکس‌باکس برای این بازی صبر کنند.

این شرکت بازیسازی البته دیروز، همان‌طور که انتظار می‌رفت، در بیانیه‌ای علت این تاخیر در عرضه برای پلتفرم رایانه‌های شخصی را اعلام کرد. راکستار در پاسخ به طرفداران در بلاگ رسمی خود، چنین نوشت:

“از این‌که می‌بینیم بسیاری از شما برای انتشار نسخه‌ی جدید بازی GTAV هیجان‌زده هستید خوشحالیم و به زودی جزئیات و اطلاعات بیشتری از آن با شما در میان خواهیم گذاشت. ما همچنین از عرضه‌ی این بازی برای رایانه‌های شخصی بسیار خوشحالیم، اما این بازی نیاز است تا زمان بیشتری را برای فراهم شدن اطمینان خاطر ما از بی‌نقص و کامل بودن هر چه بیشتر بازی سپری کند. ما به زمان بیشتری برای پولیش کردن بازی و رفع اشکالات نیاز داریم. بنابراین همچنان با ما همراه باشید تا اخبار و اطلاعات بیشتری را در هفته‌های پیش رو به گوش شما برسانیم.”

نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان این بازی در تاریخ 27 آبان عرضه می‌شود، در حالی که نسخه‌ی پی‌سی بازی هفتم بهمن ماه منتشر خواهد شد.

راکستار در طی سال‌های اخیر، همواره بازی‌های بزرگ خود را با تاخیر قابل توجهی برای پی‌سی بازان عرضه کرده است. به نظر شما، دلیل این تاخیر چیست؟ آیا واقعا این شرکت به زمان بیشتری برای کار بر روی این نسخه احتیاج دارد یا به خاطر کپی شدن‌های متعدد بازی‌های پی‌سی، می‌خواهد ابتدا بازی بر روی کنسول‌ها فروش خود را بکند و بعد به دست پی‌سی‌بازان برسد؟ آیا شاهد همین اتفاق در مورد GTA IV نبودیم؟

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. hamed می‌گوید

    خیلی بازی قشنگی هست امیداورم زودتر منشتر بشه