تحقیقات می گوید تنها پنج درصد از کاربران اندروید به فکر مهاجرت به آیفون ۶ هستند!

یکی از دلایل انتخاب گوشی‌های اندرویدی توسط کاربران تاکنون اندازه بزرگتر صفحه‌نمایش این گوشی‌هاست. شاید از خود پرسیده باشید حالا که آیفون 6 با صفحه‌نمایش بزرگتر در راه است چند درصد از کاربران اندرویدی به فکر مهاجرت به آیفون افتاده‌اند.

5

بر طبق آخرین نظرسنجی‌های انجام شده تنها 5 درصد از کاربران اندرویدی مهاجرت به آیفون 6 را “بسیار محتمل” دانسته‌اند و 12.4 درصد دیگر نیز “احتمالا” به آیفون 6 مهاجرت خواهند کرد. به این ترتیب مجموعاً تنها 17.4 درصد از کاربران کنونی اندروید ممکن است به آیفون جدید مهاجرت کنند.

البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که تنها عامل ترجیح اندروید بر آیفون اندازه صفحه‌نمایش نیست و عوامل مهم‌تری مانند قیمت و آزادی در شخصی‌سازی دربرابر محدودیت‌های iOS نیز بسیار مؤثر است. همچنین آیفون 6 هنوز رسماً معرفی نشده است و این نظرسنجی براساس شایعات انجام شده است.

Galaxy-S5-vs-iPhone-5S

به این ترتیب طبیعتاً کاربران کنونی آیفون برای آیفون جدید هیجان‌زده‌تر هستند و 36 درصد از کاربران آیفون 5، 18 درصد از کاربران آیفون 5اس و 15 درصد از کاربران آیفون 5سی قطعاً به آیفون جدید آپگرید خواهند کرد. علاوه بر این کاربران بلک‌بری نیز تنها 6 درصد به آیفون جدید علاقه نشان داده‌اند و این مقدار برای ویندوزفونی‌ها تنها 3 درصد است.

البته بعید نیست که آیفون فناوری‌ها و امکاناتی منحصربه‌فرد برای آیفون جدید کنار گذاشته باشد که کاربران بیشتری را مجاب کند که به سیستم‌عامل از نظر تیم کوک “برتر” آیفونی مهاجرت کنند.

cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. میلاد SXU می‌گوید

    اندرود = اندرود+ اندرود….وووووو اپل در ایران وقت برای بازی خوب وگر نه اگر بخواهید وبگردی وعکاسی وغیر انجام بدی که همین اندرود کمی از میانرد بالاتر هم بس…….

  2. امیر رضا محمودی می‌گوید

    متاسفانه اکثر کاربر ها در واقع چیزی از ایفون نمی دونن و فقط به خاطر اینکه تو ایران کلا اپل یه افتخار و کلاس محصوب یشه میره اپل میگیره نگر نه اپل با توجه به قیمتش یه گوشی به دردنخوره

  3. Amir می‌گوید

    تو ایران اینقدر بز خری میشه
    وگرنه تو آمریکا قرار دادی
    هست خیلی به صرفه

  4. Amir می‌گوید

    اکثر کاربرای آندروید
    گوشی های ارزون دارند
    و سهم بیشتری از کابرارو گوشی های میان رده تشکیل میده
    اینا هم اگه پول داشتن که گوشی میان رده آندروید نمیخریدن یا یه آندروید کلاس یک یا اپل میخریدن

  5. امیر رضا محمودی می‌گوید

    اخه کی میاد 4 میلیون تومن حداقل میده به یه گوشی که اندروید نیست مردم گوشی میخرن برای اندرویدش
    اپل فقط اسمش خوب در رفته