لنوو لپتاپ گیمینگ 17 اینچی Y70 را معرفی کرد

این لپ‌تاپ قدرتمند از پردازنده Core i7 سری Haswell و البته از نوع چهارهسته‌ای بهره می‌برد و به 16 گیگابایت رم و گرافیک NVIDIA GTX مجهز شده است.

0

لپ‌تاپ‌های گیمینگ یا مخصوص بازی‌های رایانه‌ای این روزها هرچه بیشتر باریک و خوش‌اندام شده و در ابعاد مختلفی روانه بازار می‌شوند اما اکثر این مدل‌ها فاقد صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر از 14 اینچ هستند.

لنوو نیز با آگاهی از این نکته، محصول جدید خود یعنی Y70 Touch را که به صفحه‌نمایش 17 اینچی مجهز شده و تنها 3 کیلوگرم وزن دارد معرفی کرده است. این لپ‌تاپ، کاملا باریک و سبک بوده و از طراحی مشابه Y50 بهره می‌برد. این بدان معناست که شاهد عرضه لپ‌تاپی با بدنه فلزی براق خواهیم بود.

در این لپ‌تاپ نیز از نور پس‌زمینه قرمزرنگ برای صفحه‌کلید استفاده شده است و البته ساب‌ووفرهای JBL نیز به خوبی خودنمایی می‌کنند. متاسفانه صفحه‌نمایش لمسی این لپ‌تاپ آنچنان که باید و شاید تاثیر‌گذار نبوده و رزولوشن آن نیز 1920 در 1080 پیکسل است.

lenovo y70touch

این لپ‌تاپ قدرتمند از پردازنده Core i7 سری Haswell و البته از نوع چهارهسته‌ای بهره می‌برد و به 16 گیگابایت رم و گرافیک NVIDIA GTX مجهز شده است.

در قسمت فضای ذخیره‌سازی نیز می‌توانید به طور دلخواه گزینه 256 گیگابایتی از نوع SSD و یا هارددیسک یک ترابایتی هیبریدی مجهز به 8 گیگابایت حافظه کش را انتخاب کنید. مدت زمان استفاده از باتری نیز 5 ساعت بوده و نکته آخر اینکه این لپ تاپ در ماه اکتبر با قیمت 1299 دلار روانه بازار خواهد شد.

 

y70 touch

لنوو از یک رایانه رومیزی مخصوص بازی با نام Erazer X315 نیز رونمایی کرد. رایانه‌ای که البته جایگزینی برای X510 و یا X700 نبوده و تنها با کاهش قیمت به 599 دلار قصد دارد خرید را برای کاربران راحت‌تر کند.

با پرداخت مبلغ یادشده شما می‌توانید صاحب رایانه‌ای با پردازنده AMD Kaveri A19-7850K به همراه پردازنده گرافیکی 2 گیگابایتی R9 260 و همچنین 12 گیگابایت رم و تا 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی به همراه 8 گیگابایت حافظه کش شوید.

 

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.