تصاویر درز کرده نشان می‌دهد صفحه نمایش ساعت هوشمند بعدی ال‌جی دایره‌ای خواهد بود

هر روز که به نمایشگاه IFA 2014 نزدیک می‌شویم، بازار شایعات داغ‌تر می‌شود و احتمالات برای عرضه‌ی برخی محصولات هم قوی‌تر می‌شود. حالا هم نوبت ساعت هوشمند ال‌جی است.

0

چند روزی است که شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی نسل دوم ساعت هوشمند ال‌جی، G Watch، شنیده می‌شود و یکی از تفاوت‌های اصلی آن، تغییر شکل کلی از مربع به دایره خواهد بود.

دو روز پیش یک تیزر 30ثانیه‌ای در کانال یوتیوب ال‌جی موبایل منتشر شد که در آن نشانی از یک ساعت هوشمند نیست و فقط یک منظور دارد و آن گرد بودن است. همان‌طور که می‌دانید موتو360 هم دایره‌ای شکل است و شاید این کار ال‌جی بحث‌هایی بر سر طراحی به وجود آورد که این مسائل را موکول می‌کنیم به بعد از معرفی احتمالی آن. این نکته هم قابل ذکر است که احتمال می‌رود موتو360 به همراه Moto X+1 در کنفرانسی در شیکاگو که در تاریخ 13 شهریور برگزار می‌شود باز هم رخ نمایان کند.

احتمالاً ساعت هوشمند بعدی ال‌جی هم در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد شد و شاید نام آن هم G Watch R باشد.

اولین نسل از ساعت هوشمند ال‌جی دو ماه پیش رونمایی شد و احتمالاً ال‌جی هم‌زمان روی هردوی این طراحی‌ها کار کرده و نسل اول که مربعی است را برای آزمایش بازار ساعت‌های هوشمند معرفی کرده باشد و فقط بخواهد یکی از اولین‌ها باشد!

پیش‌تر این نوع طراحی دایره‌ای را در کاور Quick Circle جی3 شاهد بودیم. با توجه به اطلاعاتی که از G Watch R در دسترس است، احتمالاً باز هم شاهد اندروید پوشیدنی یا همان Android Wear روی آن باشیم و با توجه به فاصله‌ی کوتاه معرفی دو نسل متفاوت، شاید سخت‌افزار آن هم تغییر چشمگیری نسبت به نسل اول نداشته باشد. با توجه به شایعات احتمال می‌رود قیمت G Watch R از قیمت 230 دلاری G Watch هم بیش‌تر باشد.

در زمان حاضر قیمت، مشخصات، جنس و کیفیت ساخت، همگی تنها شایعه و حدس‌وگمان هستند؛ اما با این ویدئوی منتشر شده دیگر تقریباً به یقین رسیده‌ایم که باید منتظر یک ساعت گرد در نمایشگاه IFA از طرف ال‌جی باشیم.

در طول این مدت باقی‌مانده تا نمایشگاه IFA حتماً با ما همراه باشید تا با جدیدترین اخبار و شایعات منتشر شده، شما را در جریان بگذاریم.

Gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.