بازی محبوب شبیه‌ساز بزها Goat Simulator در راه اندروید و iOS!

شاید خنده‌دار به نظر برسد اما یک بازی سبک شبیه‌سازی در مورد بزها در رایانه‌های شخصی با استقبالی باورنکردنی مواجه شده و حالا سازنده قصد دارد علاوه بر XBOX One آن را به اندروید و iOS نیز بیاورد.

0

این بازی آن‌قدر محبوب شد که نه تنها کپی‌های زیادی از آن برای اندروید و iOS منتشر شد بلکه گوگل هم در بخشی از پلی‌استور آن‌ها را معرفی کرد! حالا طبق اعلام اکانت توییتر استودیوی بازی‌سازی Coffee Stain Studios این بازی علاوه بر ایکس‌باکس به اندروید و iOS می‌آید. البته از آن‌جایی که بازی برای ویندوز عرضه شده و به ایکس‌باکس هم می‌آید انتظار داشتیم نسخه‌ای هم برای ویندوزفون منتشر شود که به نظر می‌رسد چنین اتفاقی در آینده نزدیک نخواهد افتاد.

Goat-Simulator

در این بازی شبیه‌سازی برخلاف دیگر بازی‌ها که باگ‌های بازی نکات منفی محسوب می‌شوند باگ‌ها خوشایند نیز هستند! هنوز در مورد زمان عرضه و یا قیمت بازی چیزی گفته نشده است اما قیمت نسخه PC آن 10 دلار است و تنها در 5 ماه یک میلیون فروش داشته است. جالب است بدانید این بازی پس از 10 دقیقه که از عرضه‌اش در بازار گذشت، توانست تمام هزینه‌های استودیوی سازنده را بازگرداند و همچنین در عرض 4 ماه، استودیوی سازنده توانسته از قِبَل این بازی به اندازه‌ی تمام بازی‌هایی که در 4 سال طول حیات خود ساخته سود کند.

  Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.