بازسازی HD رزیدنت اویل برای کنسول‌ها و PC بالاخره به تحقق پیوست

رزیدنت اویل 1، در واقع اولین بازی از این سری بازی محبوب و پرطرفدار است که برای پلی‌استیشن 1 منتشر شد. یک بازی ساختار شکن و ترسناک که توجه همگان را به خود جلب نمود. این سری بازی بعدا ادامه یافت و موفقیت‌های خود را تکرار کرد. در سال 2002 کپکام بازی اول را بازسازی نمود و اکنون، این شرکت رسما تایید کرده است که این بازی را به صورت HD به بازار عرضه خواهد کرد.

0

بر اساس گزارش فامیتسو، این بازی که قرار است برای منطقه‌ی ژاپن و برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و 4 و ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان و نیز رایانه‌های شخصی عرضه شود، در راستای یادآوری ترس و وحشت این بازی به همگان خواهد بود و کپکام هیچ‌گونه تغییری در بازی ایجاد نخواهد کرد، مبادا به تجربه‌ی آن لطمه‌ای وارد شود.

در کنار صداگذاری بهبود یافته، گرافیک این نسخه‌ی ری‌مستر HD از این بازی بهانه‌ای خواهد بود برای تجربه‌ی مجدد آن. به علاوه بازی از هر دو فرمت تصویری «عریض» و حالت قدیمی 4:3 پشتیبانی می‌کند و بازی‌کنان می‌توانند در حال بازی کردن بین این دو حالت سویچ کنند. همچنین بازی‌کنندگان در حالت عریض این قابلیت را دارند که به اطراف نگاه کنند، چرا‌که در این حالت برخی از المان‌های پس زمینه قابل مشاهده نخواهند بود.

این بازی همچنین از دو نوع کنترل پشتیبانی می‌کند. یکی از گزینه‌های کنترل این بازی به سبک قدیمی است که کلاسیک کنترل نام دارد و کسانی که بازی را قبلا انجام داده باشند با آن آشنایی دارند. گزینه‌ی دیگر حرکت دادن کارکترها با آنالوگ استیک است که در رزیدنت اویل‌های اخیر تجربه شده است.

این بازی تنها برای ژاپن عرضه می‌شود. این بدین معناست که اگر بخواهیم آن را بازی کنیم باید با زبان ژاپنی کنار بیاییم که کار سختی است. اما، احتمال این که کپکام این بازی را برای مناطق غربی نیز عرضه کند زیاد بوده و جای نگرانی نیست.

ابتدا اعلام شده بود که این بازی 27 نوامبر در ژاپن برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه خواهد شد و دیگر نسخه‌ها اوایل سال میلادی بعدی به بازار می‌آیند، اما بعدا کپکام رسما اعلام کرد که این بازی برای همه‌ی پلتفرم‌های اعلام شده در ابتدای سال 2015 میلادی منتشر خواهد شد.

Kotaku

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.