ال جی G3 Beat برای آسیا و G3 S را برای اروپا معرفی کرد؛ یک مینی هوشمند ۵ اینچی!

بعد از شایعات فراوان، ساعاتی پیش شرکت ال‌جی به صورت رسمی نسخه مینی پرچم‌دار حود را معرفی کرد. این گوشی هوشمند با دو نام متفاوت در بازار آسیا و اروپا عرض اندام خواهد کرد. ال‌جی آخرین دستاورد خود را در کشورهای آسیایی با نام G3 Beat و در کشورهای اروپایی با نام G3 s عرضه خواهد کرد. به گفته‌ی شرکت ال‌جی این گوشی برای افرادی که می‌خواهند یک گوشی میان‌رده و جمع و جور و در عین حال همه فن حریف داشته باشند، مناسب است.

1

این گوشی هوشمند مشابه برادر بزرگتر خود به رابط کاربری جدید ال‌جی و نسخه کیت‌کت مجهز شده است و با صفحه‌نمایش 5 اینچی IPS و رزولوشن 720 در 1280 و استفاده 74.1 درصدی از فضای جلوی دستگاه، بی‌شک به رقیبی سر سخت برای دیگر برندها تبدیل خواهد شد. از مشخصات سخت‌افزاری این مینی دوست‌داشتنی می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای استپ‌دراگون 400 با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز در کنار یک گیگابایت حافظه رم (برخلاف شایعات اخیر)، دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار لیزری، دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه، هشت گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش آن از طریق کارت حافظه جانبی و باتری قابل تعویض 2540 میلی‌آمپر بر ساعتی اشاره کرد.

LG-G3-Beat-vs.-the-larger-LG-G3

دکتر جونگ سئوک پارک رئیس بخش موبایل شرکت ال‌جی اعتقاد دارد: “تولیدکننده‌های گوشی‌های همراه نباید خواسته‌های کاربران را نادیده بگیرند بلکه باید بین شاخصه‌های قیمت، ویژگی و عملکرد بهترین تعادل را رقم بزنند. محصول ال‌جی G3 Beat/G3 s تعهد ما به بازار گوشی‌های میان‌رده را نشان می‌دهد”

این گوشی هوشمند از فردا در سه رنگ سیاه، سفید و طلایی در زادگاه شرکت ال‌جی به بازار عرضه خواهد شد و دوست‌داران کره‌ای این گوشی می‌توانند این گوشی دوست‌داشتنی را خریداری نمایند.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. iman می‌گوید

    چرا ال جی هر چی عکس منتشر میکنه توش 2 خانوم نشته اونجا:D
    شما کلا نمیتونی تو تاریخ یه عکس از ال جی پیدا کنی که توی عکس یکی کنار گوشی ها نشته باشه خخخخ
    جی 3 که محشره از اول باید s805 استفاده میکرد