شایعه: ساعت هوشمند مایکروسافت با 11 سنسور و با پشتیبانی از تمام پلتفرم‌ها در مهر ماه عرضه می‌شود!

در شایعاتی جدید که به تازگی پخش شده‌اند گفته می‌شود که مایکروسافت قصد دارد به زودی وارد بازار ساعت‌های هوشمند شود. از ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان استفاده از 11 سنسور، پشتیبانی از چندین پلتفرم و نمایشگری در پایین و قسمت زیرین بند ساعت نام برد.

0

به جای استفاده از صفحه نمایش بزرگ مستطیلی، شبیه به ال‌جی جی‌واچ یا صفحه نمایش گردی همچون موتورولا موتو 360، مایکروسافت می‌خواهد دستگاهی شبیه به مچ‌ بند‌های تناسب اندام بسازد، شبیه به مچ‌ بند Nike Fuel از شرکت نایک.

افرادی که از نزدیک با این دستگاه آشنا هستند معتقدند که API این ساعت هوشمند باز خواهد بود و همراه با iOS، اندروید و ویندوز فون کار خواهد کرد. گفته شده که ظاهر این دستگاه نیز بسیار صاف، جذاب و یک دست خواهد بود.

شایعه‌ای وجود دارد که ساعت هوشمند مایکروسافت در ماه مهر عرضه خواهد شد. شبیه به بسیاری دیگر از ساعت‌های هوشمند این محصول از مایکروسافت نیز می‌تواند ضربان قلب را اندازه گیری کند و اطلاعات مربوطه را به صورت بی‌سیم به گوشی هوشمند یا تبلت شما ارسال کند و از این طریق تمامی اطلاعات تجزیه و تحلیل شود. ممکن است این اطلاعات ارسالی از طریق ساعت هوشمند حتی به شما پیشنهاد کنند که برای بهتر شدن حالتان به چه دکتری نیاز دارید.

Source: Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.