بازگشت دوباره حالت لپ‌تاپ به سری پدفون ایسوس

سری پدفون ایسوس برای افرادی است که می‌خواهند با خرید یک محصول، هم یک تبلت و هم یک گوشی پرقدرت در اختیار داشته باشند. حالا ایسوس قصد دارد مجدداً حالت لپ‌تاپ را نیز با داک مخصوص به این سری بازگرداند.

0

مدیرعامل ایسوس آقای “جری شن” در آخرین گفتگویش اعلام کرده بود که قصد دارد داک کیبورددار را به سری پدفون بازگرداند. به این ترتیب با خرید یک پدفون کامل هم یک گوشی، هم یک تبلت و هم یک لپ‌تاپ در اختیار خواهد داشت که البته قلب تپنده همه آن‌ها در گوشی خواهد بود. حالا اسنادی از سازمان استاندارد FCC درز کرده است که نشان از یک داک کیبورد به نام ASUS Mobile Dock Keyboard با شماره مدل PF-06 یا نام TransBoard می‌دهد که حالا به جای پین‌های مخصوص از بلوتوث برای اتصال به PadFone استفاده خواهد کرد.

عرض 25 سانتی‌متری این داک در تصویر لو رفته نشان می‌دهد که ایسوس احتمالاً این داک را برای PadFone X عرضه خواهد کرد اما از آن‌جایی که اتصال آن نیازی به کانکتور خاصی ندارد این احتمال هم وجود دارد که ایسوس آن را برای تمامی پدفون‌ها عرضه کند. همچنین ایسوس تصمیم گرفته تا باتری درون آن را حذف کرده تا داک سبک‌تر و باریک‌تر شود هرچند دیگر قادر نخواهید بود گوشی و تبلت را با داک شارژ کنید. همچنین خبری از اسلات کارت حافظه نیست و باید به جای آن از اتصال USB OTG استفاده کنید.

احتمالاً ایسوس از این محصول در نمایشگاه Computex ماه آینده رونمایی خواهد شد.

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.