نوکیا لومیا 930؛ آیا پرچمدار بعدی نوکیا در راه است؟

بر اساس خبرهای منتشر شده، لومیا 930، مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD، دوربین 20 مگاپیکسلی و باطری 2700 میلی‌آمپر بر ساعت خواهد بود.

1

فارنت: از ابتدای ماه جاری میلادی، زمزمه‌هایی از پرچم‌دار جدید نوکیا با اسم رمز “مارتینی” شنیده می‌شود. به تازگی Eveleaks با انتشار توییت جدید، اعلام کرده است که تلفن هوشمند جدید نوکیا یعنی مارتینی، همان لومیا 930 است.

Lumia-Icon

بر اساس خبرهای منتشر شده، لومیا 930، مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD، دوربین 20 مگاپیکسلی و باطری 2700 میلی‌آمپر بر ساعت خواهد بود. اندازه صفحه نمایش این گوشی 4.5 اینچ با رزولوشن 1920 در 1080 خواهد بود و این تلفن هوشمند نوکیا قرار است تحت ویندوزفون 8.1 به بازار عرضه شود.

Windows-Phone-8.1

با توجه به تاریخ معرفی لومیا 920 و حضور دیرینه آن در بازار، نوکیا درصدد است با معرفی تلفن جدید از سری لومیا انتظارات کاربران را تا حدودی با لومیا 930 برآورده سازد. در حال حاظر لومیا 920 محبوب‌ترین گوشی رده بالای ویندوزفون نوکیا از جانب کاربران است.

بر اساس مشخات فنی ذکر شده، می‌توان گفت که لومیا 930 نسخه جهانی نوکیا لومیا آیکون است که چندی پیش توسط نوکیا معرفی شده است.

Source: wpcentral

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مصطفی می‌گوید

    اندازه ابعادش کمه ولی رم وcpuاش خوبه دوربینش عالیه