فبلت 6 اینچی ZTE Grand Memo II LTE با بدنه باریک‌تر و سرعت بالاتر معرفی شد

این مدل قرار است تا جایگزین فبلت ۵.۷ اینچی گراند ممو شود. صفحه نمایش این فبلت ۶ اینچ است که ۸۰ درصد از سطح فبلت را تشکیل می‌دهد و از نوع IPS HD می‌باشد.

0

فارنت: این مدل قرار است تا جایگزین فبلت ۵.۷ اینچی گراند ممو شود. صفحه نمایش این فبلت ۶ اینچ است که ۸۰ درصد از سطح فبلت را تشکیل می‌دهد و از نوع IPS HD می‌باشد، رزولوشن در نظر گرفته شده برای این مدل نیز (۷۲۰ در ۱۲۸۰) می‌باشد. این فبلت جدید دارای ابعادی معادل ۷.۲ در ۸۳ در ۱۶۱.۵ میلی‌متر بوده و به سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ مجهز است.

ZTE-Grand-Memo-II-LTE

رابط کاربری MiFavor نسخه ۲.۳ برای گراند ممو ۲ در نظر گرفته شده است که تعامل کاربر را با گوشی راحت‌تر می‌کند.  از دیگر امکانات این فبلت می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به همراه فلش و ۵ مگاپیکسل دوربین در قسمت جلو به همراه پردازنده کوآلکام اسنپ‌دراگون ۴۰۰ با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

باتری گرند ممو ۲ از نوع ۳۲۰۰ میلی‌آمپر می‌باشد. شرکت ZTE مدعی است که این باتری می‌تواند مشاهده فیلم‌های اچ‌دی را تا ۱۶ ساعت و همچنین چندین روز پخش موسیقی را میسر کند.

علاقه‌مندان این فبلت می‌توانند فروردین ماه سال آینده در چین برای خرید اقدام کنند. متعاقبا عرضه گرند ممو ۲ در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا اقیانوسیه آغاز خواهد شد. ZTE هیچ اشاره‌ای به قیمت جدیدترین فبلت خود نداشته است.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.