اچ‌پی و معرفی اسلیت 6 و اسلیت 7: فبلت‌ها یا تبلت‌های اندرویدی؟!

اچ‌پی به تازگی از دو فبلت Slate 6 و Slate 7 پرده‌برداری کرده و آن‌ها را VoiceTab یا تبلت‌های صوتی نامیده‌است. این اندرویدی‌های غول‌پیکر دارای ظاهری متفاوت و رابط کاربری مخصوصی هستند.

0

فارنت: اچ‌پی به تازگی از دو فبلت Slate 6 و Slate 7 پرده‌برداری کرده و آن‌ها را VoiceTab یا تبلت‌های صوتی نامیده‌است. این اندرویدی‌های غول‌پیکر دارای ظاهری متفاوت و رابط کاربری مخصوصی هستند.

وقتی سونی اکسپریا زد اولترا را با صفحه‌نمایش 6.4 اینچی در میان فبلت‌ها معرفی کرد مشخص شد که به زودی مرز میان تبلت‌ها و گوشی‌ها از میان خواهد رفت. حالا اچ‌پی دو فبلت یا شاید بهتر است بگوییم تبلت را با نام‌های اسلیت 6 و اسلیت 7 معرفی کرده است که دارای صفحه‌نمایش‌های 6 و  اینچی هستند.

HP-Slate6-VoiceTab

ابتدا از فبلت کمی کوچکتر اما کماکان غول‌پیکر (!) Slate 6 VoiceTab شروع می‌کنیم؛ این فبلت دارای صفحه‌نمایش 6 اینچی IPS با وضوح تصویر 1280 ددر 720 پیکسل است که تراکم پیکسلی 245 پیکسل بر اینچ را باعث می‌شود. طراحی این فبلت بسیار جذاب و جالب است به طوری که در جلوی آن اسپیکرهای استریو شبیه به BoomSound اچ‌تی‌سی وان را شاهد هستیم، نوار اطراف فبلت طلایی رنگ بوده و پشت آن نیز بافتی شبیه به نکسوس 4 یا اپتیموس جی دارد. به هر حال اسلیت 6 ضخامتی معادل 9 میلی‌متر داشته و همچنین به اندروید 4.2.2 جلی‌بین مجهز است. پردازنده این مدل به اعلام اچ‌پی چهارهسته‌ای است اما سرعت و یا معماری آن نامشخص مانده است. اسلیت 6 دارای دوربین‌های 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت و جلو بوده و با 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت رم عرضه خواهد شد که البته شیار کارت حافظه نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

HP-Slate-VoiceTab

مدل هفت اینچی که Slate 7 VoiceTab نام دارد از صفحه‌نمایش با وضوح 1280 در 800  پیکسلی و تراکم پیکسلی 216 پیکسل بر اینچ استفاده می‌کند اما دیگر مشخصات آن شبیه به برادر 6 اینچی آن است. البته این فبلت علاوه بر رنگ مشکی در رنگ سفید نیز عرضه خواهد شد اما تصویر واضحی از آن هنوز در دست نیست.

هر دو فبلت قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارا خواهند بود و طبق شایعات قیمت آن‌ها بسیار پایین تعیین خواهد شد. گفته می‌شود اسلیت 6 با قیمت 250 دلار و اسلیت 7 با قیمت 199 دلار در هند عرضه شوند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.