سامسونگ احتمالاً در گلکسی اس 5 از صفحه‌نمایش خمیده و بدنه فلزی استفاده نخواهد کرد

کم کم به اواخر سال و موعد معرفی نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ نزدیک می‌شویم و شایعات جدید به سرعت از راه می‌رسند. طبق آخرین اخبار سامسونگ بعید است که در گلکسی اس 5 از صفحه‌نمایش خمیده استفاده کند.

0

فارنت: کم کم به اواخر سال و موعد معرفی نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ نزدیک می‌شویم و شایعات جدید به سرعت از راه می‌رسند. طبق آخرین اخبار سامسونگ بعید است که در گلکسی اس 5 از صفحه‌نمایش خمیده استفاده کند.

Galaxy-Round

برخلاف شایعات قبلی این‌بار Korea Herald ادعا می‌کند سامسونگ در حال حاضر قادر است تا تنها 500 هزار صفحه‌نمایش خمیده را در ماه تولید کند و به همین دلیل قادر به تهیه پنل‌های خمیده لازم برای یک پرچم‌دار جدید نخواهد بود. از آن‌جایی که سامسونگ احتمالاً ماهانه یک میلیون گلکسی اس 5 تولید خواهد کرد بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که در Galaxy S5 خبری از صفحه‌نمایش خمیده نخواهد بود. همچنین طبق آخرین اخبار سامسونگ همچنین این گوشی را به بدنه فلزی نیز مجهز نخواهد کرد.

به این ترتیب گلکسی اس 5 آن‌قدرها هم انقلابی و جذاب نخواهد بود. شایعات قبلی به وجود صفحه‌نمایش با وضوح 2K، قابلیت ضد آب و گرد و غبار، سنسور اسکن چشم و دوربین ISOCELL اشاره داشتند. در حال حاضر گوشی گلکسی راند سامسونگ تنها گوشی خمیده این شرکت محسوب می‌شود که شاید نسخه دوم آن در سال آینده نیز تنها گوشی خمیده سامسونگ در سال آینده لقب بگیرد.


پایان مطلب/

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.