بازی GT Racing 2 گیم لافت برای iOS و اندروید رسماً عرضه شد

شرکت گیم لافت جدیدترین بازی ریسینگ خود با نام GT Racing 2 را عرضه کرد که در حال حاضر برای دستگاه‌های اندرویدی و آیفون در دسترس کاربران است.

3

فارنت: شرکت گیم لافت جدیدترین بازی ریسینگ خود با نام GT Racing 2 را عرضه کرد که در حال حاضر برای دستگاه‌های اندرویدی و آیفون در دسترس کاربران است.

GT Racing 2 The Real Car Exp 02

در این بازی 67 خودرو مختلف  از 30 کارخانه  مانند مرسدس بنز، فراری، داج ، نیسان و آئودی حضور دارند که در بیش از 1400 مسابقه مختلف همانند خودروهای کلاسیک و… در 13 جاده مختلف  به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

GT Racing 2 The Real Car Exp 01

گیم لافت این بازی را یک شبیه‌ساز رانندگی از لحاظ دینامیک و فیزیک توصیف کرده است که نظیر آن تاکنون بر روی  تلفن‌های همراه دیده نشده است.

GT Racing 2 The Real Car Exp 05

این شرکت 28 چالش را در هر هفته به صورت آنلاین در پیش روی کاربران این بازی قرار خواهد داد تا کاربران بتوانند خودروهای جدید و پول بیشتری در بازی به دست آورند.

GT Racing 2 The Real Car Exp 03
در نگاه اول گرافیک بازی خیره‌کننده است و ماشین‌ها و محیط اطراف دقیق و واقع‌بینانه طراحی شده و از این لحاظ از آخرین نسخه آسفالت بسیار بهتر توسعه داده شده که البته رقابت فقط در داخل یک پیست مشخص بوده و از ازادی عمل سری آسفالت خبری نیست و ویژگی‌های شب و روز و همچنین شرایط آب و هوایی مختلف نیز با چهار دوربین متفاوت از جمله در کابین داخلی به شما کمک خواهند کرد تا به طور کامل در بازی غوطه‌ور شوید .

GT Racing 2 The Real Car Exp 04

اگر شما از بازی به تنهایی خسته شدید گزینه‌های چند نفره به شما اجازه خواهند داد تا با دوستان خود در یک تیم با گیمرهای سراسر جهان به رقابت بپردازید. اگرچه بازی فریمیوم و رایگان است ولی شما باید به طور مداوم برای خرید خودروهای جدید از طریق خرید داخل برنامه‌ای اقدام کنید.

GT Racing 2 The Real Car Exp 06

این بازی هم اکنون برای اندروید و iOS به صورت رایگان در دسترس کاربران است.

لینک فروشگاه آی‌تونز

لینک گوگل پلی

Source:.phonearena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    سلام

    من هم بازی و دیتا رو دانلود کردن ولی وقتی بازی رو میخوام نصب کنم میزنه برنامه کاربردی نصب نشده
    گوشیم گلکسی تب p1000

  2. محسن می‌گوید

    از این جا دانلود کنید هم فایل اصلی و هم فایل دیتا رو
    http://bit.ly/18cGmZa

  3. ali می‌گوید

    سلام با فیلتر شکن هم از گوگل پلی دانلود نشد
    اگه میشه اپلود کنید تو سایت گیم لافت پولیه