نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر 11 برای ویندوز 7 عرضه شد / دانلود کنید

مایکروسافت در اواخر شهریورماه نسخه آزمایشی IE11 را برای ویندوز 7 عرضه کرده بود و حالا هم نسخه نهایی این مرورگر با بهبودهای سرعت و پایداری رسماً برای دانلود عرضه شده است.

9

نسخه نهایی اینترنت اکسپلورر 11 دارای همه قابلیت‌های و بهینه‌سازی‌های این مرورگر برای ویندوز 8.1 است و خوشبختانه کاربران ویندوز 7 هم حالا می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. در واقع Rob Mauceri مدیر گروه برنامه اینترنت اکسپلورر مایکروسافت در گفتگو با وب‌سایت انگجت می‌گوید مایکروسافت نسخه‌های مخصوص ویندوز 7 و 8.1 اینترنت اکسپلورر 11 را همزمان طراحی و ساخته است.

IE-11-Touch

نسخه جدید IE بهینه‌سازی‌های زیادی از نظر امنیتی و کارایی را شامل می‌شود و قابلیت‌هایی مانند Pre-fetch و pre-render باعث می‌شود صفحه‌ها زودتر بارگذاری شده و در اسکرول و نمایش آن‌ها نیز کندی و تأخیری دیده نشود. همچنین با قابلیت Flip Ahead که از نسخه دهم بهبود یافته است اگر وارد صفحه جدیدی شوید مایکروسافت صفحه قبلی را نیز به خاطر می‌سپارد تا به سرعت امکان بازگشت به آن را داشته باشید. همچنین در نمودار زیر مایکروسافت سرعت مرورگرهای مختلف را در جاوا با IE 11 مقایسه کرده است.

IE-11-benchmark

اگر کاربر ویندوز 7 هستید در صورتی که از ویندوز اریجینال و قانونی استفاده می‌کنید این آپدیت احتمالاً به صورت خودکار توسط Windows Update برای شما دریافت شده و نصب خواهد شد. در غیر این‌صورت می‌توانید به این صفحه از سایت مایکروسافت مراجعه کنید.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

9 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    اخه اینو از کجا میشه دانلود کرد؟!

  2. محسن می‌گوید

    دقیقا کجا میتونی اینو دانلود کنی ؟؟؟؟این الکیه خودتونو درگیر نکنین!!!!!!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      دقیقا اونجایی که انتهای متن نوشته شده این صفحه!
      بهتره دقت کنید بعد دیگران رو متهم کنید!

  3. امیر می‌گوید

    رمز چیه میخاد؟
    لطفا

  4. HoSsEiN می‌گوید

    سلامــــ..پس کو لینک دانلود؟؟؟!

    1. محسن صحافی می‌گوید

      انتهای مطلب!!

  5. علاف می‌گوید

    مرورگر دیگه چیه داداش ؟

  6. mehran می‌گوید

    باسلام و خسته نباشید. اکسپلورر من مدام errorجاوا اسکریپت میدهد،هرکاری بگید کردم اما نشده ایا شما راهی دارید.
    ممنون

  7. علیرضا می‌گوید

    مرسی