سوشی را در این رستوران مدرن بدون گارسون صرف کنید

در یک رستوران ژاپنی در توکیو، می‌توانید جلوه‌‌های زیبایی از نمایش تکنولوژی را مشاهده کنید. در این رستوران که کمربند شکل است، نه تنها ظروف غذا از طریق این کمربند به سر میز می‌رسند بلکه صفحه نمایش لمسی که در کنار میز قرار داده شده به مهمانان امکان سفارش ویژه غذا را می‌دهد. رایانه دیگری که در آشپزخانه قرار دارد، نوع غذا و تعداد مهمانان حاضر در رستوران را نمایش می‌دهد.

0

فارنت: در یک رستوران ژاپنی در توکیو، می‌توانید جلوه‌‌های زیبایی از نمایش تکنولوژی را مشاهده کنید. در این رستوران که کمربند شکل است، نه تنها ظروف غذا از طریق این کمربند به سر میز می‌رسند بلکه صفحه نمایش لمسی که در کنار میز قرار داده شده به مهمانان امکان سفارش ویژه غذا را می‌دهد. رایانه دیگری که در آشپزخانه قرار دارد، نوع غذا و تعداد مهمانان حاضر در رستوران را نمایش می‌دهد.

kura-sushi-conveyor_0

 پرداخت هزینه غذا نیز بدون دخالت شخص صندوق‌دار انجام می‌شود. به جای جمع شدن ظروف پس از صرف غذا توسط پیش‌خدمت، این رستوران به مسیر ناودانی شکلی مجهز است که ظروف از طریق آن پایین رفته و نهایتا صورتحساب را مشاهده خواهید کرد.

Tokyo-Automated-Sushi

اما برای مشتریانی که پنج بشقاب خالی بر روی میز آن‌ها باقی مانده باشد شانسی برای انجام یک بازی بر روی میزشان، با احتمال بردن یک جایزه وجود دارد. البته در آشپزخانه این رستوران هنوز  آشپزباشی مشغول طبخ غذاست، بنابراین نمی‌توان این رستوران را به طور کامل، خودکار برشمرد.

Source: Eater.com

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.