تمامی ترفند‌هایی که برای استفاده هوشمندانه از جی2 ال‌جی باید بدانید

گوشی ال‌جی جی2 یکی از بهترین پرچم‌داران اندرویدی این روزهاست که با مشخصات عالی و قیمت مناسب در کشورمان در دسترس است. اگر شما یکی از کاربران این گوشی هستید و یا قصد خرید آن را دارید ادامه مطلب را از دست ندهید.

106

فارنت: گوشی ال‌جی جی2 یکی از بهترین پرچم‌داران اندرویدی این روزهاست که با مشخصات عالی و قیمت مناسب در کشورمان در دسترس است. اگر شما یکی از کاربران این گوشی هستید و یا قصد خرید آن را دارید ادامه مطلب را از دست ندهید.

LG-G2

رابط کاربری Optimus جی2 ال‌جی بر روی اندروید 4.2.2 امکانات نرم‌افزاری بسیار زیادی را عرضه کرده است که شاید نحوه استفاده شما را از گوشی متحول کند. برخی از این امکانات به آسانی برای کاربر قابل شناسایی و استفاده هستند و برخی دیگر هم کمی مخفی‌تر بوده و شاید حتی اگر مدتی با جی2 کار کرده باشید از وجود آن‌ها بی‌خبر باشید. به هر حال می‌توانید در ادامه ترفندهایی را برای استفاده هوشمندانه از جی2 ال‌جی مشاهده کنید.


صفحه هوشمند Smart Screen

LG-G2-Smart-Screen

درست شبیه به قابلیت Smart Stay موجود روی گوشی‌های گلکسی سامسونگ قابلیت Smart Screen توسط دوربین جلوی گوشی به دنبال چشمان شما می‌گردد و اگر متوجه شود که در حال نگاه کردن به گوشی هستید صفحه نمایش را خاموش نخواهد کرد. یک آیکن در نوار نوتیفیکیشن بالای صفحه نشان‌گر روشن بودن این قابلیت است. البته باید توجه داشته باشید که این قابلیت در محیط‌های تاریک کاربردی نخواهد داشت.


ویدئوی هوشمند Smart Video

Smart-Video

این قابلیت را نیز ال‌جی از گلکسی اس 4 سامسونگ الهام گرفته است. وقتی مشغول تماشای یک ویدئو هستید و کسی وارد می‌شود دیگر نیاز نیست ویدئو را متوقف کنید. اگر چشمتان را از صفحه بردارید گوشی به صورت خودکار و با کمک دوربین جلو متوجه شده و ویدئو را متوقف می‌کند؛ سپس وقتی دوباره به صفحه نگاه کنید ویدئو ادامه خواهد یافت.


روشن کردن صفحه با ضربه زدن به آن KnockOn

LG-G2-Knockon

شاید بگویید قرار گرفتن دکمه Power در پشت گوشی کمی استفاده از آن را برای روشن کردن صفحه دشوار می‌کند. ال‌جی برای جبران این مشکل قابلیت KnockOn را در جی2 قرار داده است که می‌توانید با فعال کردن آن هر بار با دو بار لمس صفحه آن را روشن کنید. این قابلیت معمولاً در قسمت بالایی صفحه که در کاور هوشمند آن مشخص است بهتر عمل می‌کند.

همچنین برای خاموش کردن صفحه هم اگر در صفحه خانگی باشید می‌توانید با همان دو بار لمس صفحه را بدون استفاده از دکمه پاور خاموش کنید.


نمایش والپیپر تنها

گاهی اوقات از این‌همه ویجت و آیکن در صفحه خانگی خسته می‌شوید و دوست دارید تنها یک والپیپر زیبا را ببینید. برای این‌کار کافیست روی صفحه Pinch Out کنید. یعنی عملی شبیه زوم کردن روی تصاویر را با دو انگشت در صفحه خانگی انجام دهید.


عملکردهای سریع

LG-G2-Quick-Actions

وقتی صفحه گوشی خاموش باشد در گوشی‌های دیگر کار زیادی نمی‌توانید انجام دهید اما جی2 قدری متفاوت است. کافیست تا دکمه کم کردن صدا را برای سه ثانیه نگاه دارید تا اپلیکیشن دوربین به سرعت اجرا شود و بتوانید با فشار دادن مجدد این دکمه به سرعت عکاسی کنید.

همچنین اگر برای سه ثانیه دکمه زیاد کردن صدا را نگاه دارید اپلیکیشن Quick Note برای یادداشت برداری سریع اجرا خواهد شد.


پوسته‌های پیامک

LG-G2-SMS-theme

اگر اهل پیامک‌زدن هستید احتمالاً پس از مدتی از محیط پیش‌فرض پیامک‌های ال‌جی خسته می‌شوید. برای تغییر تم می‌توانید دکمه منو را فشار داده و از Settings و سپس Conversation Theme والپیپرهای این بخش را تغییر دهید و یا حباب‌های مکالمات را عوض کنید. برای والپیپر می‌توانید از تصاویر پیش‌فرض جی2 استفاده کنید و یا تصویری از گالری وارد کرده و یا حتی عکس بگیرید. این تم‌ها همچنین می‌توانند برای هر مخاطب با مخاطب دیگر متفاوت باشند.


اسکرین‌شات آسان

LG-G2-screenshot

بعضی مواقع نیاز است تا از صفحه عکس یا اصطلاحاً Screenshot بگیرید. از آن‌جایی که دکمه‌های پاور و ولوم که معمولاً برای این‌کار استفاده می‌شوند در پشت گوشی قرار دارند ال‌جی راه ساده‌تری را پیش روی شما قرار داده است. کافیست از قسمت پایین صفحه رو به بالا سوایپ کنید تا در منوی حلقه‌ای باز شده گزینه سمت راست را انتخاب کرده و وارد quick memo شوید؛ سپس از آن‌جا می‌توانید اسکرین‌شات را ذخیره کرده و یا به اشتراک بگذارید.


حافظه بی‌سیم

یکی از قابلیت‌های مفید و منحصر به فرد جی2 قابلیت Wireless Storage است. کافیست به شبکه‌ای متصل شده باشید تا از نوار نوتیفیکیشن‌ها آن را فعال کنید. سپس می‌توانید از لپ‌تاپ به جی2 به عنوان یک حافظه بی‌سیم متصل شوید. وقتی اپلیکیشن مربوطه را روی جی2 اجرا کنید مشخصات مربوط به آی.پی و رمز عبور اختصاصی شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید از آن برای اتصال در ویندوز یا مک استفاده کنید.

همچنین در صورت دلخواه می‌توانید رمز عبور پیش‌فرض را تغییر دهید و یا یک آی.پی ثابت تعیین کنید تا بتوانید با ایجاد یک شرتکات در دسکتاپ ویندوز به سرعت به گوشی متصل شوید.


تصاویر فول فریم

LG-G2-Camera

شاید متوجه شده باشید در برخی گوشی‌ها عکس‌های گرفته شده وضوح کمتری از وضوح تبلیغ شده مگاپیکسلی دارند اما آیا شرکت‌ها قصد فریب کاربر را دارند؟ خیر. در واقع به طور مثال وضوح 13 مگاپیکسلی با نسبت تصویر 4 به 3 محاسبه شده و از آن‌جایی که صفحه‌نمایش‌های واید کنونی نسبت تصویر 16 به 9 دارد برای تمام صفحه‌ بودن اپلیکیشن دوربین شرکت‌ها مجبورند تا وضوح را به 10 مگاپیکسل تغییر دهند. البته ال‌جی تصمیم گرفته تا وضوح را 13 مگاپیکسلی نگه‌دارد و تصاویر بزرگتری به صورت پیش‌فرض بگیرد اما اگر می‌خواهید تجربه بهتری از نمایش تصاویر در صفحه‌نمایش بزرگ جی2 داشته باشید با مراجعه به تنظیمات دوربین اندازه تصویر را به W10M تغییر دهید.


مدیریت کلیپ‌بورد

LG-G2-Clipboard-Manager

کلیپ‌بورد در واقع حافظه‌ای در گوشی است که وقتی چیزی را کپی می‌کنید به صورت موقت در آن را در خود جای می‌دهد. کلیپ‌بورد جی2 خوشبختانه مانند گوشی‌های جدید سامسونگ می‌تواند بیش از یک مورد را در خودش نگاه دارد. برای دسترسی به این حافظه در هر جایی برای وارد کردن متون انگشت خود را روی صفحه نگاه داشته و دکمه Clip Tray را فشار دهید.


به اشتراک‌گذاری یا حذف سریع از گالری

LG-G2-swipe-Gallery

هنگام نمایش تصاویر گالری با Pinch In کردن می‌توانید قطاری از تصاویر را مشاهده کنید. حالا با بالا کشیدن هر تصویر می‌توانید آن را حذف کرده و یا با پایین کشیدن به سرعت آن را به اشتراک بگذارید.


سوییچ بین اپلیکیشن‌ها با Slide Aside

LG-G2-Slide-Aside

ال‌جی همچنین یک روش جدید را برای مالتی‌تسکینگ در جی2 قرار داده است. با قابلیت Slide Aside می‌توانید با سوایپ توسط سه انگشت از راست به چپ اپلیکیشن جدیدی را اجرا کنید و با سوایپ از چپ به راست بین این اپلیکیشن‌ها به سرعت سوییچ کنید.


پایان مطلب/

Source: Android Authority, GSMArena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

106 نظر برای این مطلب
  1. roya می‌گوید

    سلام من g2 دارم . گوشی دست من نبوده رمزشو خیلی زدن رفته رو رمز ایمیلم . حالا نه دیتام روشنه نه وای فام هیچ جوره تایید نمیده ایمیلم … من چ خای به سرم بریزم … اگه میشه کمکم کنید …

    1. quietly brilliant می‌گوید

      گوشی رو خاموش کنید. چند ثانیه صبر کنید ولوم پایین + پاور رو هم زمان نگه دارید چند ثانهی تا لوگو ال جی ظاهر شود پس از نمایش لوگو دکمه ها رو رها کنید سپس مجدد اون 2 دکمه ( ولوم پایین + پاور ) رو نگه دارید دکمه ها رو تا زمانی که منو ریکاوری ظاهر بشه نگه دارید.ازاین قسمت ریست فکتوری کنید

  2. سام می‌گوید

    سلام من با وای فای… جی 2 مشکل دارم …حتما باید نزدیک مودم باشم تا کانت بشه … چند متر که دور تر میشم مرتب قطع میشه…………….چند نمونه مودم هم تست کردم اما بی فایده بود …………..لطفا کمک کنید….مرسی

  3. مهدی بی می‌گوید

    سلام سال نو مبارک
    مشکل گوشی جی 2من اینه که با دوبارضربه روی صفحه,روشن نمیشه ,با دوضربه خاموش میشه اما روشن نه و مجبورم با دکمه عقب روشنش کنم,لطفا راهنمایی کنید.متشکرم

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اگر در تنظیمات گزینه Knock On‌ روشنه که تنظیمات دیگه ای نداره..

  4. سهیلا می‌گوید

    سلام من حدود3 ماهی هست گوشی ال جی جی 2 خریدم هروقت گوشیمو شارژمیکردم بیشترازدوساعت طول نمیکشید که 100 درصدفول شارژبشه اما یه چند مدت هست باید پنج ساعت تو شارژباشه که فول بشه میشه راهنماییم کنید که چیکارکنم ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ممکنه مشکل از شارژر یا کابل باشه. این مطلب رو بخونید:
      http://farnet.ir/1393/12/96987/ensure-your-android-device-charger-performance-with-ampere/

  5. mahya می‌گوید

    سلام. من این گوشی رو دارم وقتی آنتش میره و برمیگرده برام آلارم میاد یا خاموش و روشن میکنم که 10تا پشت هم پیغام میاد. میشه این آلارم رو غیرفعال کرد؟؟؟

    1. vahid می‌گوید

      برو پخش سلولی قسمت تنظیمات تیک گزینه سرویس پیامهای تبلیغاتی رو بردار.

  6. احمد علی قادری می‌گوید

    سلام من دیروز گوشی ال جی جی ۲ رو خریدم ازش خیلی راضیم و صفحه نمایش آن 4.91 اینچه
    به 5 اینچ هم نمیرسه چرا تو سایتها همه نوشتن صفحه نمایش 5.2 اینچه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      جی2 همون 5.2 اینچ هست و جی2 مینی 4.7 اینچ و G3 Beat هم حدود 5 اینچ. شما قطر رو اندازه می گیرید دیگه؟!

  7. ناشناس می‌گوید

    لطفا کمک کنید دوستان
    ۱.چجوری میتونم آهنگ دانلود کنم ؟
    ۲.وقتی صفحه ی اینترنتی برای خواندن در حالت آفلاین سیو میکنم چینی سیو میشه چیکار کنم ؟
    ۳.توانایی باز کردن play store. نداره ….
    ۴. دایما تاریخ و ساعتش عقب میمونه …

  8. ندا می‌گوید

    سلام تو رو خدا کمکم کنین وقتی با گوشیم می خوام از برنامه هایی مثل zapia یا shrate برای اشتراک فایل استفاده کنم یه کادر باز میشه و می نویسه در حال تایید بعد مینویسه{تایید موفقیت امیز نبود بروز یک اشکال موقت مانع فعالسازی عملکرد نقطه اتصال موبایل می شود بعدا امتحان کنید} بعدش هر چی امتحان می کنم نمیشه تو رو خدا کمکم کنین

  9. ماریا می‌گوید

    از چند روز پیش پیامهای یکی از مخاطبینم بلاک شده .میشه راهنمایی کنید چطور فعالش کنم.ممنون

  10. iman می‌گوید

    چرا h+ نمیده تو اینترنت

  11. شایان می‌گوید

    سلام. خیلی ممنون از پستی که گذاشتین.من تازه جی2 خریردم و نحوه ی استفاده slide aside رو یاد ندارم. ممنون میشم اگه مشکلم حل کنین.

  12. مجتبی می‌گوید

    سلام
    من گوشی LG G2 رو خریدم ولی وقتی می خواهم از gprs گوشی استفاده کنم در جاهایی که قبلا خطم در گوشی Samsung s3 استفاده می کردم و علامت+H بالای گوشی نشان میداد الان فقط علامتHمیزنه در صورتی که در گوشی قبلیم+H میزنم. آیا باید کار خاصی کرد که فعال بشه یا +Hرو نشون نمی ده کلا؟؟؟

  13. erfan می‌گوید

    با سلام خواهشا جواب این سوالمو واسم توی جیمیلم بفرستید. اما مشکلم اینکه توی اهنگ هام که رفتم یک گزینه بود پخش همه به طور اتفاقی حالا ابعد از مدتی بلد نیستم از روی این مود در بیارمش چیکار کنم؟

  14. ملایی می‌گوید

    نمیشه نصب کرد؟

  15. ملایی می‌گوید

    سلام من میخوام اینترنت اکسپلورر رو گوشیم نصب کنم ولی هرکارمیکنم نمیشه دانلودمیشه ولی نصب نمیشه لطفاراهنماییم کنین؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اینترنت اکسپلورر! روی گوشی اندرویدی؟!

  16. توحید می‌گوید

    گوشی بنده lg2 واینکه 16 گیگ هستش 5 بار خود به خود خاموش میشود و کل تنطمیات بهم میخورد

  17. محسن می‌گوید

    سلام
    من گوشی ال حی L80 داردم. دو هفته هست خریدم. به محض اینکه به اینترنت وصل میشه گوشی ریستارت میشه و تا اینترنت رو قطع نکنم روشن خاموش میشه.
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید.

  18. رویا می‌گوید

    ممنون از راهنماییتون.

  19. رویا می‌گوید

    با سلام
    من گوشی جی 2 رو دیروز خریدم و چند تا سوال داشتم:
    1.دکمه ی خاموش کردن گوشی کدوم قسمت است؟؟!!پشت گوشی؟(یعنی زمانیکه یکی بهم زنگ میزنه اپراتور بگه گوشی خاموش میباشد!!)
    2.آیا اس ام اس ها رو میتوان فروارد کرد و جایی تحت عنوان درافت وجود داره که آنها را ذخیره کنیم؟ و دیگه اینکه به جر پیغام ارسال شدی که میاد جایی هست که ببینم ؟
    3.صدای زنگ و اس ام اس گوشی را از کجا باید تغییر داد؟
    4.بالای صفحه ی اصلی(home) گوشیم آهنگ لایف ایز گود میباشد که هر چنذ ذقیقه یک بار انگار که اس ام اس دارم به صدا در میادو بالای گوشی(سمت چپ) علامت هشدار ظاهر میشه که در قسمت اعلانها تحت عنوان کانال 50 میباشد! باید باشه یا نه؟(البته امروز که برای اولین بار به مدت 4 ساعت به شارژ زدمش فقط 2 بار ظاهر شده و دیگه تکرار نشد!)
    5. زبان گوشی رو چطوری عوض کنم؟(اگه زبان فارسی باشه نمیشه اس ام اس فینگلیشی داد؟)
    6.گوشی رو چه زمانی به شارژ بنم ؟(یعنی وقتیکه چند درصد شارژش مونده بزنمش به شارژ؟)

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      – بله..در پشت گوشی است..آره دقیقا همونه..
      – دستتون رو هر اس ام اسی که می خواید فوروارد کنید نگه دارید تا گزینه فوروارد ظاهر بشه..اگر بدون ارسال اس ام اس بیرون بیائید به عنوان درفت ذخیره میشه..
      – ولوم رو که می زنید تمام تنظیمات ولوم ها میاد از بخش تنظیمات هم قابل دسترسیه
      – اون مربوط به کانال های اطلاع رسانیه و طبیعیه. می تونید با کمی جستجو از تنظیمات غیرفعالش کنید.
      – از بخش تنظیمات میتونید زبان رو تغییر بدید.. نه ارتباطی نداره با اضافه کردن کیبرد فارسی در تنظیمات می تونید هم فینگلیش و هم فارسی بنویسید.
      – معمولا زمانی که اولین هشدار برای کاهش باطری رو ببینید می تونید بزنید پائین ده درصد..

  20. امیر می‌گوید

    سلام خسته نباشین عاغا من چن ساعت پیش گوشیم هنگ کرده بود ریستارت هم نمیشد هر جوری بود ریستارتش کردم الان چن دقیقه ای میشه ک خیلی خیلی دیر شارژ یک ساعت بوده 10 درصد شارژ شده میخواستم بدونم اون هنگ ربطی ب این مشکل داره یا نه ؟؟؟ اگه نه مشکل دیر شارژ شدن چیه؟

    اینم بگم ک گوشیم ازاین قابای مغناطیسی داره ک همون قسمت مغناطیسش کار میکرد موقع هنگ قابو باز میکردم بجای ساعت صفحه کلا سیاه میشد من گوشیم زنخورزیادداره واس همینم هنگ کرده
    ممنون دمتون مرسی منتظر جوابتون هستم

  21. ال جی می‌گوید

    با سلام.من هنوز یک ماه نشده این گوشی رو گرفتم.کیفیتش بد نیست.امیدوارم به همین روال پیش بره و مشکلی پیش نیاد.فقط یه سوال دارم.ممنون میشم اگر کسی میتونه راهنمایم کنه.وقتی میخوام یه عکس رو برای مخاطب خاصی در نظر بگیرم پیام میده که ویرایش های عکس مخاطب انجام نشد.دلیلش چی میتونه باشه.فکر میکنید کجای تنظیماتش رو باید عوض کنم.منتظر جواب هستم دوستان

  22. - می‌گوید

    بخش smartscreen چند روزه بالای گوشی پیغام میده و دقیقا همون نوتیفیکیشنی که توی عکس هست هر چند دقیقه یه بار روش میاد . چطور می شه غیر فعالش کرد ؟ اپ ش کلا حذف نمی شه .

  23. محمد می‌گوید

    سلام من الجی جی 2 اندروید 4.4 خریدم سرعت کانکت شدن به اینترنت پاینه لطفا با ایمیل جواب بدهید مرسی دستتون درد نکنه

  24. علی می‌گوید

    سلام من چند روزه این گوشیو گرفتم اما هندزفریش سمت راستش خیلی صداش کمتر شده نسبت به چپ تو گوشی دیگه امتحان کردم هردوتاش صداشون مثل هم بود چی کار کنم درست بشه

    1. Amir می‌گوید

      خب برو جایی که
      رفتی نه فارنت

  25. محمد می‌گوید

    من تقریبا یک ماه هست جیتو گرفتم خیلی عالیه قبلش نوت 3 داشتم ولی این خیلی بهتره باتریش هم خیلی میمونه من وقتی کامل شارژ میشه برام حدود دو روز میمونه عاشق این گوشیم من

  26. r می‌گوید

    سلام
    4ماه میشه ال جی جی2 خریدم.راضی ام ولی چراغ ال ای دی که رنگها ی متععدی وقت ذخیره کردن مخاطب پیشنهاد داده اصلا کار نمیکنه
    1 مشکل دیگم اینه تقریبا 10برنامه مختلف برای فیس بوک دانلود کردم ولی هیچکدوم کار نمیکنن
    برنامه ی اصلی فیس بوک رو که اصلا نصب نمیکنه
    خواستم بدونم طبیعیه؟!

  27. مهدی م ف می‌گوید

    تورو خدا کمکم کنید نمیتونم از وایرلس استرانگ استفاده کنم

  28. عبداله می‌گوید

    G2 فقط یه اسپیکر داره اونم پایین سمت چپه
    سمت راستی میکروفنه واسه مکالمه
    توی دفترچش نشون داده

  29. هستی می‌گوید

    سلام اگه میشه توضیح کامل بدید ک اسکرین شات همون عکس گرفتن از صفحه گوشی الجی جی2کجاس لطفا جوابو ب ایمیلم بفرستید kachallmooferfei2013@yahoo.comلطفا جوابو بدید منتظرم

    1. faraz می‌گوید

      داداش پشت گوشیت دکمه ای که خاموش میکنه و صدادکم میکنه رو باهم فشار بده خودش میگیری

  30. تارکان می‌گوید

    آغا این slid aside.کار نمیکنه چرا؟
    با سه.انگشت زدم
    توتنظیمات هم فعالیدمش

  31. ☠ ღ нλϯʁ£ℓ می‌گوید

    نمیشــه رنگ بندی رو عوض کرد
    این رنگها مربوط به آپدیت گوشیه
    مثلا چون من همون اول گرفتم آپدیت نکردم آبیه اما آپدیت جدید سفید

  32. ساناز می‌گوید

    سلام من یک مشکل دارم ممنون میشم کمک کنید در قسمت بالا صفحه اصلی سمت راست یک سری گزینه هست مثلا انتن باطری انتن وای فای و….. رنگ اینها برای من سفید و اصلا خوشم نمیاد میخواهم مثل بقیه گوشی ها سبز باشه باید چیکار کنم

  33. ساناز می‌گوید

    خوب حالا چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟/ اصل مطلب

  34. ساناز می‌گوید

    سلام من یک مشکل دارم ممنون میشم کمک کنید در قسمت بالا صفحه اصلی سمت راست یک سری گزینه هست مثلا انتن باطری انتن وای فای و….. رنگ اینها برای من سفید و اصلا خوشم نمیاد میخواهم مثل بقیه گوشی ها سبز باشه باید چیکار کنم

    1. ناصر محمدزاده می‌گوید

      ابن موردی که شما فرمودین مشکل به حساب نمی یاد چون که بعد آپدیت به نسخه کیک کت (اندروید) این قسمت سفید رنگ شده است.

  35. سیما می‌گوید

    اسلایداساید گوشیم فعال نمیشه ؟ممکنه بخاطر زمین خوردن باشه؟روشن خاموش میشه اما با سه انگشت کار نمی کنه!!!

    1. رضا می‌گوید

      سلام سیما خانوم شما اول باید وارد برنامه مورد نظرتون بشید بعد روی صفحه از سمت چپ به راست بکشید بعد روی صفحه ی اصلی میره و شما میتونید روی دو برنامه دیگه همین کار رو انجام بدید بعد وقتی سه انگشت رو بکشید اون سه برنامه مورد نظرتون میاد.

  36. ندا می‌گوید

    Mrc nmidunestam

  37. ندا می‌گوید

    Slm man speakere samte chape gushim kar nmikone. Chikar bayad bokonam? Moshkele narmafzari dare?

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اگر منظورتون حفره های زیر گوشیه.. ال‌جی فقط پشت حفره‌های یک سمت اسپیکر قرار داده و در طرف دیگه از اسپیکر یا بلندگو خبری نیست!

  38. قنبریانس می‌گوید

    با سلام ،
    به تازگی گوشی G2 خریداری کرده ام پس از وصل شدن به انترنت میتوانم توسط اکسپلورر وارد اینترنت شوم ولی هنگام اپیدیت کردن اپ هواشناسی پیغام network unavailable میدهد و نه تنها هواشناسی اپدیت نمی شود حتی نمی توانم شهر جدیدی به آن اضافه نمایم .
    لطفا راهنمایی فرمایئد .
    با تشکر

  39. ali می‌گوید

    ممنون از سایت و ممنون از اطلاعات و ممنون از نظرات

  40. علی می‌گوید

    بچه ها یک سوال داشتم. می خواستم ببینم اسم اوون برنامه ای که اگه رو موبایل نصب بشه بدون اینکه دست بزنی به برنامه خودش میفهمه چی میخوای

    1. پویا می‌گوید

      !!!!!!!!!!! یعنی من عاشق ملتم که یه جوری فکر می کنن که هنوز فیلم تخیلیش ساخته نشده !!!! اون برنامه رو نمیدونم ولی یه برنامه هست صبح ها میره واست نون میخره، میتونی به اون بگی چی می خوای باقی خریداتم انجام بده. خیلی برنامه مردیه …

    2. لیلی می‌گوید

      خخخخخخ
      پویا :-D

      1. faraz می‌گوید

        خخخخخ وای عالی بود

  41. رضا می‌گوید

    سلام. گوشیه شما هم یکی از اسپیکر هاش کار میکنه یا هردوتاش. لطف میکنین اگه یکی دو نفر از بچه هایی که G2 دارن امتحان کنن و بهم ج بدن.من اسپیکر سمت راستم فقط کار میکنه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام اگرچه در زیر گوشی دو تا دریچه اسپیکر دیده میشه اما فقط یک بلندگو در زیر گوشی وجود داره..

    2. محسن می‌گوید

      واسه منم یه اسپیکر سمت راست کار میکنه

      1. ُسید حسن می‌گوید

        سلام.بابا اگه دفترچه رو خونده باشین.سمت راستی بلندگو هست سمت چپی میکروفون.
        دیگه جایی نگینا بهتون میخندن.میکروفون برای انتقال صدا هنگام مکالمه ست و بس.

  42. DANIAL می‌گوید

    سلام . من تو کلیپی دیدم که 3 دکمه اصلی لمسی رو میشه محو کرد و یا پایین برد. اگه بلدین به من هم یاد دهید

  43. mohsen می‌گوید

    سلام
    من تازه جی 2 گرفتم ..همه چیش عالی فقط چند تا مشکل داره ..اول از همه گوشیم خیلی انتن دهی ضعیفی داره …مهترین مشکلش اینه که موقع صحبت با تلفن یه وز وز ریز با صدای طرف میاد که خیلی اعصابمو خورد میکنه…!!!!! اندرویدشم از طریق خودش اپدیت کردم ولی زیاد تغییری نکرد..مصرف باتریش بهتر شد..دوستان میگفتن فیلمبرداری 4k بهش اضافه میشه که نشد…!! نمیدونم چطور بایدcode knock رو فعال کنم هر چی میگردم پیداش نمیکنم( نه توی تنظیمات اسکرین نیستش نه جاهای دیگه …!)…!! تاچشم زیاد جالب نیست نسبت به s4 (من برچسب انداختم تو حرکت های کشیدنی خیلی ضعیف عمل میکنه) !!!
    از دوستان خواهش میکنم اگه کسی راه حلشو میدونه بگه …ممنون

  44. فاطمه می‌گوید

    من اصلا نتونستم ازاسکرین شات استفاده کنم واصلاگزینه ای به اسم کوئیک ممو روپیدانکردم
    اگرمیشه راهنماییم کنید

    1. sasan76 می‌گوید

      فاطمه خانم راه حل اول شما در بخش نوتیفیکیشن بار میتوانید که حالت کوییک ممو رو پیدا کنید.دوم این که میتونید با کشیدن انگشت از سوی دکمه نرم افزاریه هوم به داخل صفحه و رها نکردن ان حالت کوییک ممو رو پیدا کنید.راه حل سوم اینکه به قسمت sittings/display/front touch buttons بروید و از پایین اولی را انتخاب کنید.در این حالت به غیر از دکه هوم و منو و بازگشت یکی دیگه هست که تقریبا بیضی شکله.اون بیضیه همون کوییک ممو میباشد.موفق باشید.

  45. دانیال می‌گوید

    سلام . وقتی وارد بازی میشم بعد میام بیروزن بسته نمیشه ایا مثل سامسونگ باید دکمه وسط نگه داری تا بیاد یا نه کمک کنید

    1. محسن صحافی می‌گوید

      باید از بازی Exit کنید اگر با زدن دکمه وسط از بازی بیرون میائید با نگهداشتن دکمه وسط می تونید تمام برنامه رو تک به تک ببندید.

      1. نام شما می‌گوید

        خیلی خیلی ممنون thanks

  46. آراز می‌گوید

    لطفاً یکی طرز استفاده از Wireless Srorage رو بگه. آی پی آرس رو میزنم چیزی باز نمیشه. با هر مرورگری امتحان کردم.
    http اینا هم لازمه؟ هرچند زدم بازم نشد.
    و مشکل دیگه اینکه با برنامه خود ال جی رفتم دانلود برنامه های ال جی، به من گفت گوشیت ال جی نیست.!!! گفتم بابا بیخیال، هههههههست. گفت نه که نه. نامرد.
    با برنامه بنچمارک AnTuTu هم چک کردم گوشیو، گوشیم اول شد ولی نوشته بود اسمشو My LG D 802…. جالبه که گوشی 5ام رو نوشته بود LG G2. اینا که هردو یکین، مگه نه؟ چرا جدا جدا میگه پس؟ آقا نکنه گوشیو انداختن بهم؟ من طاقتشو دارم. بگین. هر چند از جای معتبر گرفتم و نمایندگی ال جی بود

    1. محسن می‌گوید

      وقتی Wireless Srorage رو فعال می کنی برو پشت سیستمی که به همون wifi وصله بشین و توی Run بزن :
      G2\\
      یا
      ip\\
      بعد یوزر نیم و پسورد رو بزن برو داخل رم گوشیت

  47. آراز می‌گوید

    واقعاً به دردم خورد بعضی از نکاتتون. دسستون درد نکنه.
    من گوشی رو از جای معتبر با گارانتی گرفتم، ولی باتریش اونجور که باید، راضیم نکرد. ولی درکل راضیم ازش و دوسش دارم. جیگرمه :)

  48. sara می‌گوید

    سلام من الان 2 روزه گوشیرو خریدم و ناراضی ام اونم از باطریش

    واقعا مزخرفه هر بار باز میکنم میبینم 4 -3 در صدش رفت با اینکه استفاده چندانی ه نمیکنم

    و سوالم اینکه تو تبلت وقتی بر نامه ای باز میشه باید خودمون ببندیم تا باز نمونه

    تو اینجا هم با بک زدن برنامه ها بسته نمیشن که؟ از کجا باید برنامه ها رو ببندم ؟

    1. مهرداد می‌گوید

      گوشی جی 2 بهترین باطری رو بین گوشی های بازار داره. اگر گوشیتون رو از جای معتبر و با گارانتی خریده باشین احتمالا مشکل از نحوه مصرف و یا برنامه هایی هست که نصب کردین و خوره باطری دارن.
      برای بستن برنامه هایی که باز ن می تونین دکمه هوم رو نگهدارین تا لیست برنامه ها ظاهر بشن و باز زدن Clear All همه رو ببندین.

    2. محسن می‌گوید

      مال من که اینجوری نیست خیلی هم عالیه تازه من آخر شب شارجش میکنمو توی طول روز هم کلی استفاده می کنم . با این حال تافردا ظهرش دوام میاره من که خیلی عاشقشم.

  49. amir می‌گوید

    داداش منم نمیدونم

  50. مهدی می‌گوید

    با سلام. scrrenshot گوشی LG G2 من غیر فعال است و در قسمت quick memo نیستش.باید چیکار کنم؟

    1. مهرداد می‌گوید

      ّرای گرفتن اسکرین شات دکمه پاور و ولوم پائین رو نگهدارد تا عکس بگیرید.