کنفرانس خبری آیفون اپل برای سه‌شنبه نوزدهم شهریور رسماً تأیید شد

با این‌که می‌دانستیم در نوزدهم شهریور باید منتظر کنفرانس اپل باشیم اما تا دقایقی پیش اپل معرفی آیفون را در این کنفرانس تأیید نکرده بود. حالا مطمئن هستیم که در 19 شهریور آیفون یا آیفون‌های جدید اپل معرفی خواهند شد.

0

فارنت: با این‌که می‌دانستیم در نوزدهم شهریور باید منتظر کنفرانس اپل باشیم اما تا دقایقی پیش اپل معرفی آیفون را در این کنفرانس تأیید نکرده بود. حالا مطمئن هستیم که در 19 شهریور آیفون یا آیفون‌های جدید اپل معرفی خواهند شد.

iPhone-Event

اپل آماده است تا پیش از آن‌که رقبای جدید اندروید سهم بیشتری از بازار را از آن خود کنند آیفون بعدی خود یعنی iPhone 5S را معرفی کند. آیفون جدید احتمالاً با همان شکل و شمایل اما در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی و خاکستری به همراه سنسور اثر انگشت و دوربین 12 یا 13 مگاپیکسلی با دو فلش LED و سیستم‌عامل جدید iOS 7 معرفی و عرضه خواهد شد.

iPhone-5S-Golden

با این‌که هنوز اپل شایعه آیفون ارزان قیمت را با نام iPhone 5C تایید نکرده است اما تاکنون شایعات و تصاویر بسیار زیادی از آن در فضای اینترنت منتشر شده است به نحوی که اگر اپل آن را در نوزدهم شهریور معرفی نکند متعجب خواهیم شد! آیفون رنگارنگ ارزان قیمت اپل احتمالاً با سخت‌افزاری مشابه iPhone 5 یا 4S رونمایی خواهد شد.

Apple-iPhone-5C-24

همچنین شایعاتی از احتمال معرفی نسل جدید آیپد و آیپد مینی نیز به گوشی می‌خورد و شاید اپل ما را با معرفی آیپدهای جدید در کنار آیفون‌ها غافلگیر کند اما موضوع مسلم‌تر عرضه رسمی نسخه نهایی iOS 7 برای کاربران فعلی است که بزرگترین تغییر طراحی اپل در iOS از زمان عرضه نسخه اولیه آن به حساب می‌آید.

به هر حال برای روشن شدن ماجرا باید یک هفته دیگر منتظر بمانید؛ پس تقویم‌ها و ساعت‌هایتان را برای ساعت 20:30 روز سه‌شنبه 19 شهریور ماه تنظیم کنید.


پایان مطلب/

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.