ورتو فقط 1000 دستگاه از نسخه رنگی گوشی اندرویدی خود عرضه می‌کند!

همانطور که در دیگر گوشی‌های این برند شاهد بودیم، عددی به هر دستگاه الصاق شده که نشان دهنده آن است که کدام دستگاه خاص از بین هزار دستگاه تولیدی را خریداری کرده‌اید.

0

فارنت: تقریبا شش ماه از عرضه اولین گوشی اندرویدی ورتو Vertu ، یعنی TI  می‌گذرد و اکنون این شرکت تصمیم گرفته برای خریداران متمول این برند تجملی، نسخه‌های متفاوتی عرضه کند.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گستره رنگ‌های Vertu TI، به نسخه‌هایی با  چرم قرمز یا  آبی رنگ افزایش یافته که البته ورتو این دو رنگ را آبی نیمه‌شب و سرخی غروب ‌نامیده است و البته تنها 1000 دستگاه برای هر رنگ تولید شده و همانطور که در دیگر گوشی‌های این برند شاهد بودیم، عددی به هر دستگاه الصاق شده که نشان دهنده آن است که کدام دستگاه خاص از بین هزار دستگاه تولیدی را خریداری کرده‌اید.

vertu-ti-colours-collection

سخت‌افزار این گوشی هوشمند با بدنه گرید 5 تیتانیومی دست‌ساز و با چرم گوساله، بدون تغییر باقی مانده است که این ثبات مشخصات شامل صفحه نمایش 3.7 اینچی یاقوتی، اندروید 4، پردازنده Snapdragon S4 دو هسته‌ای با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز، 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و دوربین 8 مگاپیکسلی را نشان می‌دهد.

البته فراموش نکنید که این گوشی همراه نیز با سرویس 100 درصد مستقل این شرکت، Vertu Concierge ارائه خواهد شد، سرویسی که مدیر این شرکت، Perry Oosting، همیشه اذعان داشته که به آن افتخار می‌کند.

برای پیوستن به این کلوب اختصاصی رنگی، باید چیزی بیش از قیمت نسخه مشکی رنگ TI و در حدود 11700 دلار هزینه کنید که البته برای عاشقان سرویس‌های پر زرق و برق و علاقمندان اجناس مارک! مناسب است.

Source: GSMarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.