فون پد 7 اینچی ایسوس؛ تبلت 249 دلاری با پردازنده اتم اینتل

به نظر ایسوس به خوبی توانسته تجربه خوبی از همکاری مشترک با گوگل در نکسوس 7 برای خود کسب کرده و محصولی باکیفیت‌تر و حتی ارزان‌تر از نکسوس 7 عرضه کند که از روز اول امکان استفاده از شبکه3G را فراهم کرده است.

3

 ایسوس ساعتی پیش فون‌پد 7 اینچی خود را در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی کرد. این تبلت هفت اینچی به اندروید 4.1 مجهز است که از پردازنده اینتل Atom Z2420 برخوردار بوده و از شبکه صوتی و دیتا3G ‌ پشتیبانی می‌کند.

ایسوس این فون پد هفت اینچی را به یک دوربین 1.2 مگاپیکسلی در قاب جلویی و یک دوربین 3 مگاپیکسلی در قاب پشتی مجهز کرده است. صفحه نمایش فون پد هفت اینچی ایسوس یک نمایشگر با وضوح و رزولوشن 1280 در 800 است و ایسوس این محصول را به عنوان آخرین تبلت خود در بازار به یک گیگابایت رم مجهز کرده است.

ASUS-Fonepad-7inch

بنابر اعلام ایسوس عمر باطری این دستگاه 9 ساعت است و ایسوس این محصول را علاوه بر تجهیز به درگاه میکرو اس.دی در دو نسخه با ظرفیت داخلی 8 و 16 گیگابایتی و در دو رنگ تیتانیوم خاکستری و طلایی به بازار عرضه خواهد کرد. بنابر اعلام ایسوس این محصول از ماه مارس و با قیمت 249 دلار عرضه خواهد شد.

پیش از آنکه ایسوس این محصول را در نمایشگاه امساس بارسلون رونمایی کند تنها چیزهای کمی مانند نام این محصول به بیرون درز کرده بود. حالا ایسوس شاید تقریبا با اتکا به نام این محصول تبلتی در پائین‌ترین سایز ممکن برای یک تبلت با قابلیت تماس تلفنی عرضه کرده که شاید باید آن را فصلی نو برای ایسوس در این بازار پس از عرضه مشترک نکسوس 7 با گوگل دانست.

نقطه تمایز این محصول با نکسوس 7 قیمت کمتر آن است که 50 دلار بیشتر برای شما آب خواهد خورد. هنوز این دستگاه مورد محک خبرنگاران رسانه‌ها قرار نگرفته و شاید زود باشد بگوئیم که این 50 دلار ارزش آن را دارد که از نکسوس 7 صرف‌نظر کرده و به فون پد روی بیاوریم. اما به نظر ایسوس به خوبی توانسته تجربه خوبی از همکاری مشترک با گوگل در نکسوس 7 برای خود کسب کرده و محصولی باکیفیت‌تر و البته کمی گران‌تر از نکسوس 7 عرضه کند که از روز اول امکان استفاده از شبکه 3G را فراهم کرده است.

این تبلت ظاهرا به اندازه کافی سبک بوده و با توجه به پردازنده اتم مورد استفاده در آن مطمئنا به اندازه کافی یک تبلت اندرویدی سریع خواهد بود و می‌توان گفت با توجه به همین پردازنده کم‌مصرف وعده شارژ 9 ساعتی ایسوس برای این تبلت اصلا بیراه نیست.

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. مرتضی می‌گوید

    من همچنان با وجود اینکه اون 50 دلار اختلاف با توجه به قدیمی تر بودن نکسوس 7 بیشتر از 50 دلار خواهد بود یه نکسوس 7 رو به این ترجیح می‌دم البته اگر تری جی هم داشته باشه که بهتر

  2. میترا می‌گوید

    به نظر من ایسوس بعد از نکسوس وان که با گوگل مشترک ظراحی کرد تو طراحی بدنه به غیر از اون طرح زن معروف کار خاصی نکرده.. به همین حالت دکمه‌ها روی بدنه گوشی توجه کنید. شبیه نکسوس وان نیست؟!

  3. مسعود می‌گوید

    طراحی خوبی داره و البته قیمت فوق‌العاده که برای یک محصول ایسوس فوق‌العاده‌تره!!