Huawei Ascend P2: رونمایی از پرچم‌دار چهارهسته‌ای و کمرباریک هواوی

پس از انتشار مشخصات و تصاویر درز کرده زیاد از پرچم‌دار جدید هواوی، دقایقی پیش این شرکت Ascend P2 را با مشخصاتی مانند صفحه‌نمایش 4.7 اینچی و پردازنده چهارهسته‌ای در کنفرانس خود پیش از نمایشگاه MWC 2013 معرفی کرد.

3

فارنت: پس از انتشار مشخصات و تصاویر درز کرده زیاد از پرچم‌دار جدید هواوی، دقایقی پیش این شرکت Ascend P2 را با مشخصاتی مانند صفحه‌نمایش 4.7 اینچی و پردازنده چهارهسته‌ای در کنفرانس خود پیش از نمایشگاه MWC 2013 معرفی کرد.

Huawei-Ascend-P2

این گوشی که از کیفیت ساخت خوبی نیز برخوردار است تنها 8.6 میلی‌متر ضخامت دارد و دارای یک صفحه‌نمایش 4.7 اینچی با وضوح HD 1280×720 است؛ هرچند عرضه یک پرچم‌دار بدون وضوح فول اچ‌دی در سال 2013 کمی عجیب به نظر می‌رسد. این گوشی دارای پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز بوده که به ادعای هواوی سریع‌ترین در جهان است! همچنین هواوی به یک گیگابایت حافظه رم برای مالتی تسکینگ قناعت کرده است.

Ascend-P2

حافظه داخلی Ascend P2 شانزده گیگابایت است اما خوشبختانه اسلات کارت حافظه می‌تواند تا 32 گیگابایت دیگر به آن بیفزاید. سیستم‌عامل این پرچم‌دار هواوی اندروید 4.1.2 جلی‌بین است که رابط کاربری جدید هواوی به نام Emotion UI روی آن را پوشانده است؛ آپدیت اندروید 4.2 نیز به احتمال زیاد مدت کوتاهی پس از شروع فروش گوشی به کاربران عرضه خواهد شد.

Huawei-Ascend-P2-Camera

دوربین این گوشی مانند بسیاری پرچم‌داران دیگر 13 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و فلش LED است که طبعاً توانایی فیلم‌برداری Full HD را نیز داراست؛ دوربین جلو نیز برای مکالمات تصویری 1.2 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این گوشی همچنین از فناوری LTE به کمک مودم ساخت هواوی تا سرعت 150 مگابیت بر ثانیه برخوردار است.

Huawei-Ascend-P2-thickness

درباره قیمت Ascend P2 هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما زمان عرضه آن در اواسط سال 2013 اعلام شده است.


پایان مطلب/

Source: TheVerge, GSMArena, SlashGear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. arman می‌گوید

    اصلا گوشی جالبی نیست رام p2خیلی داغ میکنه اصلا نمیشه تحملش کرد رم نداره بدردنمیخوره اندرویدش اپدیت نداره فقط دوربینش 13هستش اینش خوبه ولی p7خیلی سرترازp2وp6هستش

  2. elahe می‌گوید

    از قرار دادن اطلاعات این نوع گوشی ممنونم و خیلی بهره بردم و وبلاگ خوبی دارید

  3. شعبانی می‌گوید

    باسلام لطفا قیمت همین گوشی که تصویر را گذاشتین اعلام کنید باتشکر