ال‌جی از عرضه شاخص‌ترین مدل OLED خود خبر داد

ال‌جی اعلام کرد دو مدل جدید از تلویزیون‌های سری Ultra HD این شرکت که یکی 65 اینچی و دیگری 55 اینچی است به مدل 84 اینچی این شرکت، اضافه خواهند شد.

0

فارنت: شاخص‌ترین محصول از سری تلویزیون‌های OLED ال‌جی، در ماه مارس عرضه خواهد شد. جیمز فیشلر مدیر بازاریابی ال‌جی در ایالات متحده در نمایشگاه سالانه CES با اعلام اینکه این محصول حدودا 12000 دلار قیمت خواهد داشت، تاکید کرد: “طراحی این تلویزیون 55 اینچی برای اولین بار درنمایشگاه CES سال قبل درمعرض دید عموم قرارگرفت و از طرف سایت‌های اینترنتی مانند CNET مورد تحسین قرارگرفت اما به دلیل مسئله‌ای که هرچند به صورت شایعه مشکل در ساخت اعلام شده بود، عرضه آن به تاخیر افتاد.

Lg-OLED

هفته پیش ال‌جی اعلام کرد تلویزیون OLED مدل 55EM9700 ماه آینده با قیمت 10 هزار دلار در کره جنوبی عرضه خواهد شد. در کنار خبر منتشرشده درباره قیمت این تلویزیون، ال‌جی اعلام کرد دو مدل جدید از تلویزیون‌های سری Ultra HD این شرکت که یکی 65 اینچی و دیگری 55 اینچی است به مدل 84 اینچی این شرکت، اضافه خواهند شد.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.