معرفی تبلت هفت اینچی ایسر Iconia B1-A71 ارزان‌ترین تبلت با اندروید 4.1

اگر توان خرید نکسوس 7 یا تبلت هفت اینچی جدید ویزیو را ندارید ایسر برای شما یک تبلت اندرویدی 7 اینچی با اندروید 4.1، پردازنده دوهسته‌ای و قیمتی مناسب عرضه کرده است.

1

فارنت: اگر توان خرید نکسوس 7 یا تبلت هفت اینچی جدید ویزیو را ندارید ایسر برای شما یک تبلت اندرویدی 7 اینچی با اندروید 4.1، پردازنده دوهسته‌ای و قیمتی مناسب عرضه کرده است.

  Acer-Iconia-B1-A71

امشب در نمایشگاه CES 2013 لاس وگاس ایسر تبلت Iconia B1-A71 را با صفحه نمایش 7 اینچی با وضوح 1024 در 600 پیکسل به نمایش گذاشت. این تبلت دارای یک پردازنده دوهسته‌ای Mediatek MTK 8317T می‌باشد که با فرکانس 1.2 گیگاهرتز کار می‌کند. با 512 مگابایت رم تبلت هفت اینچی ارزان ایسر احتمالاً از پس تمامی نیازهای یک کاربر عادی بر می‌آید.

حافظه داخلی این تبلت هشت گیگابایت است که خوشبختانه با اسلات کارت حافظه می‌توانید تا 32 گیگابایت دیگر نیز بر خافظه آن بیفزایید. حتماً می‌دانید که از تبلتی با قیمت پایین انتظار دوربین پشتی را نباید داشته باشید؛ ایسر به یک دوربین جلوی VGA برای مکالمات تصویری بسنده کرده است.

Acer-B1-A71

خوشبختانه برخلاف تبلت‌های اندرویدی ارزان قیمت دیگر این تبلت مجهز به اندروید 4.1 جیلی بیلی است که تضمین یک رابط کاربری روان و سریع را می‌دهد و با قیمتی کمتر از 150 دلار این بهترین تبلتی است که از یک سازنده معتبر می‌توانید در این محدوده قیمتی تهیه کنید.  از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به  وای‌فای، GPS، بلوتوث 4.0، باتری 2710 میلی‌آمپری، وزن 320 گرمی و قطر 11.3 میلی‌متری اشاره کرد.

ایسر همچنین سرویس ابری AcerCloud را بر روی این تبلت قرار داده است که به زودی بر روی دیگر گجت‌های اندرویدی و همچنین iOS نیز عرضه خواهد شد تا کاربران بتوانند به راحتی محتواهای مختلفی مانند تصاویر، موزیک‌ها و دیگر فایل‌ها را بین دستگاه‌های مختلف خود به اشتراک بگذارند.


پایان مطلب/

Source: GSMArena, AndroidPolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. FATEMEH می‌گوید

    عالی