Dell XPS One 27: همه‌کاره‌ای که قرار است جای iMAC را پُر کند!

بدنه Dell XPS 27 اینچی از پلاستیک است و به جذابیت بدنه فلزی iMac نیست اما وقتی می‌گوییم پلاستیک منظور ما پلاستیکی بسیار مقاوم و مناسب است و شرکت دل تاکید دارد که در کنار اینکه این کامپیوتر را برای مکان‌های اداری طراحی کرده به فکر کاربران خانگی نیز بوده است.

0

فارنت: نمایشگاه امسال IFA پر از سورپرایزهای مختلف بود. این نمایشگاه را می‌توان مکان تولد گجت‌های ویندوز 8 دانست. امسال نمایشگاه پر است از دستگاه‌هایی که با سخت‌افزاری قوی و مناسب از ویندوز 8 استفاده می‌کنند. از نوت‌بوک‌ها و تبلت‌های سامسونگ گرفته تا کامپیوتر همه‌کاره 27 اینچی شرکت Dell.

بله! Dell XPS One 27 یک کامپیوتر 27 اینچی از دسته همه کاره All in one است که با صفحه نمایش مولتی‌تاچ و ویندوز 8 آراسته شده و مطموئنا این محصول دل، دل هر کاربری را می‌برد.

صفحه نمایش غول‌آسای 27 اینچی دستگاه از دقت 2560 در 1440 بهره می‌برد و پشت آن نیز یک پایه برای نگه داشتن صفحه نمایش وجود دارد. این دستگاه فوق‌العاده جالب و مفید است و می‌توان آن را نسخه ویندوز 8، iMac شرکت اپل دانست.

البته بدنه Dell XPS از پلاستیک است و به جذابیت بدنه فلزی iMac نیست اما وقتی می‌گوییم پلاستیک منظور ما پلاستیکی بسیار مقاوم و مناسب است. شرکت دل تاکید دارد که در کنار اینکه این کامپیوتر را برای مکان‌های اداری طراحی کرده به فکر کاربران خانگی نیز بوده است.

پایه ای که پشت این کامپیوتر قرار دارد آن را به خوبی ثابت نگه می‌دارد و به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی با این وسیله کار کنید، همچنین ممکن است فکر کنید که برداشتن و تکان دادن این صفجه نمایش کار مشکلی است اما به لطف پایه پشت آن به راحتی می‌توانید این صفحه نمایش را بالا و پایین ببرید و آن را برای کار دلخواه خود تنظیم کنید. خیلی راحت می‌توانید با حالت لمسی یا همان تاچ دستگاه کار کنید و اگر بخواهیم دقیق این دستگاه را توصیف کنیم باید بگویم که این دستگاه مدل کوچکتر نمایشگر Sur40 مایکروسافت است.

راحت بگویم: کار با این دستگاه لذت‌بخش است چون از رابط کاربری مدرن ویندوز 8 (یا همان خدابیامرز مترو!!) استفاده می‌کند که کاملا برای تماس با دست و لمسی بودن ساخته شده است. صفحه نمایش 27 اینچی آن فوق‌العاده بزرگ است که باعث می‌شود آیکون بعضی اپلیکیشن‌ها کوچک باشند ولی در کل این مشکل در آخر به تصمیم کاربران بستگی دارد و اینکه آن ها قرار است چه استفاده‌ای از این دستگاه بکنند.

شرکت Dell اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این محصول نداده و اعلام کرده است که تا پایان سال همزمان با عرضه ویندوز 8، اطلاعات و جزئیات بیشتری از نحوه عرضه این محصول را اعلام خواهد کرد.

Source: Slashgear

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.