چگونه فایل‌های خود را بدون نصب‌نرم‌افزار جدید تبدیل کنیم؟

معمولا برای این کار باید از نرم‌افزارهای موسوم به کانورتر (مبدل-Converter) استفاده کنید و مبدل‌های زیادی در فضای وب وجود دارند اما همه آنها نیازمند دانلود، نصب و آپدیت هستند که خود این اعمال نیز نیازمند صرف وقت زیادی است.

2

فارنت:‌ مطمئنا برای شما هم پیش آمده که در سیستم‌تان با یک فرمت ناشناخته روبرو شده‌اید و باز کردن این فرمت باعث شده تا کارهای شما به تعویق بیفتد و به این موضوع پی برده‌اید که اگر بخواهید آن فایل را به هر صورت ممکن اجرا کنید مطمئنا زمان زیادی از شما خواهد برد.

امروز می‌خواهیم روش جدیدی به شما معرفی کنید که فکر کنم دیگر به سراغ دانلود برنامه‌های مختلف و فقط یکبار استفاده از انها نخواهید رفت. چرا که معمولا برای این کار باید از نرم‌افزارهای موسوم به کانورتر (مبدل-Converter) استفاده کنید و مبدل‌های زیادی در فضای وب وجود دارند اما همه آنها نیازمند دانلود، نصب و آپدیت هستند که خود این اعمال نیز نیازمند صرف وقت زیادی است.

روشی که امروز می‌خواهیم به شما معرفی کنیم استفاده از سرویسی به نام آنلاین کانورت (Online Convert) است که با تعاریف بالا به‌نظر می‌تواند کارهای شما را سرعت ببخشد. اما این سرویس این‌گونه کار می‌کند:

خب طبیعتا در ابتدا باید با مرورگر خود سایت Online Convert را باز کنید.

بعد از آن باید فرمت فایل مبدا و فرمت فایلی که می‌خواهید را مشخص کنید.

حال به مرحله سوم می‌رسیم، در این مرحله شما باید فایل خود را انتخاب کنید. در این قدم شما دو راهکار پیش رو دارید تا فایل را انتخاب کنید. یک اینکه ابتدا فایل را از سیستم خود به سایت منتقل کنید تا مراحل کانورت انجام شود و دیگر اینکه می‌توانید لینک دانلود فایل را به سیستم بدهید تا خود سیستم فایل را به سرور خود منتقل کرده و به صورت خودکار فایل شما را تبدیل کند.

بعد از اینکه تبدیل تمام شد دانلود فایل به صورت خودکار در پوشه فایل‌های دانلود آغاز می‌شود.

تمامی مراحل تبدیل همین مراحل بالا بودند! آنلاین کانورت سرویس فوق‌العاده خوبیست که با وجود سادگی، کارهای شما را چند برابر سرعت می‌بخشد و پیشنهاد می‌کنم حتما آدرس آن‌را به‌خاطر داشته باشید تا روز مبادا از آن استفاده کنید.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. شششش می‌گوید

    من یه فیلم سینمایی 1080 داشتم تبدیل کردم خیلی خوبه
    جک خوبی بود نه؟

  2. yoosef می‌گوید

    به نظر شما با این سرعت اینترنتمون این به درد ما میخوره؟