فایرفاکس9 برای اندروید ارائه شد

از جمله ویژگی‌های جدید فایرفاکس 9 می‌توان به داشتن تب‌های بزرگتر ، گزینه‌های کاملا متفاوت در حالت مشاهده عمودی یا افقی ،تب مخفی کردن آیتم‌ها و تمام صفحه برای مرور اینترنت در حالت پرتره اشاره کرد.

6

فارنت: فایرفاکس 8 برای سیستم عامل اندروید در تابستان ارائه شده بود ولی روباه آتشین دوباره با یک لباس جدید برای تبلت‌های اندرویدی در نسخه 9 ارائه شده است.

از جمله ویژگی‌های جدید فایرفاکس 9 می‌توان به داشتن تب‌های بزرگتر ، گزینه‌های کاملا متفاوت در حالت مشاهده عمودی یا افقی ،تب مخفی کردن آیتم‌ها و تمام صفحه برای مرور اینترنت در حالت پرتره اشاره کرد.

برای دریافت و نصب فایرفاکس 9 می‌توانید به  اندروید مارکت در اینجا بروید و یا با دستگاه اندرویدی خود به این آدرس بروید تا پیشنهاد نصب از اندروید مارکت به صورت خودکار به شما پیشنهاد شود. اما اگر شما هم مانند بسیاری از کاربرانی ایرانی به اندروید مارکت دسترسی ندارید باید منتظر عرضه این برنامه در کافه بازار بمانید تا این پست رو بروزرسانی کنیم.

Source:Via EuroDroid

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. حامد می‌گوید

    خوبی داداش من؟

    چه کاریه
    برو سایت موزیلا دانلودش کن دیگه

  2. Mehdi می‌گوید

    میشه لینک دانلود رو بزارین ؟

  3. احسان می‌گوید

    دانلودش کردم از سایتای دیگه ولی اصلا ارزش دانلود نداشت :(

  4. Keyhan می‌گوید

    ببین عزیز من ربطی به بلوکه بودن یا نبودن android market نداره. من خارج از ایران زندگی میکنم و بهت میگم که من هم دسترسی کامل به تمام نرم افزار ها و بازی ها رو ندارم و خودم با google کردن اسم برنامه، یا از سایت های به اشتراک گزاری و یا از طریق پیدا کردن تورنت برنامه، اون رو install میکنم.
    این قد به اندروید مارکت وابسته نباشید. سعی کنید که یه کم وقت صرف برای پیدا کردن نرم افزار ها توسط خودتون بکنید.
    راستی، firefox را اگر روی تبلت های اندرویدی خواستید نصب کنید، وقت هدر کردید چون نه به خوبی دولفین browser هست و لگش هم خیلی بیشتر از default browser هستش
    ولی اگر خواستید که امتحانش کنید، این هم لینکش:

  5. احسان می‌گوید

    چرا نمیخواید باور کنید که اندروید مارکت ایرانو تحریم کرده؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      احسان جان.. متاسفانه راه بهتری سراغ نداریم. چون در جستجویی که انجام دادیم هیچ کدام از مارکت‌های ایرانی و سایت‌های خارجی فایل اصلی برنامه رو برای دریافت قرار ندادن که ما هم به شما پیشنهاد کنیم. اگر پیشنهاد بهتری سراغ دارید حتما خبرمون کنید. ممنون