امید سامسونگ برای پشت سرگذاشتن نوکیا در 3 سال آتی

با اینکه شرکت نوکیا یک سال ناموفق را در دنیای تلفن همراه پشت سرگذاشته اما هنوز هم با 28 درصد بر صدر بازار تکیه زده و سامسونگ نیز با 17 درصد در مکان دوم قرار دارد.

4

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی «کره تایمز»، جای تعجب ندارد که پس از ارائه چندین محصول خوب و پرفروش ،سران شرکت سامسونگ با خوش‌بینی نسبت به سال 2011، در حال برنامه‌ریزی برای پشت سرگذاشتن نوکیا در 3 سال آینده میلادی هستند.

شرکت نوکیا در حال حاضر سلطان بلامنازع بازار تلفن‌های همراه است و شرکت سامسونگ باید برنامه بسیار حساب شده‌‌ای برای پشت سرگذاشتن این غول دنیای تلفن همراه داشته باشد.

Q3-2010-Handset-Market-Share

با اینکه شرکت نوکیا یک سال ناموفق را در دنیای تلفن همراه پشت سرگذاشته اما هنوز هم با 28 درصد بر صدر بازار تکیه زده و سامسونگ نیز با 17 درصد در مکان دوم قرار دارد و البته به سرعت در حال افزایش سهم خود در دنیای تلفن همراه است.

با توجه به افزایش محبوبیت تلفن‌های همراه هوشمند و موفقیت غافلگیرکننده تلفن همراه گالاکسی‌اس،این شرکت با یک برنامه‌ریزی گسترده در اندیشه توزیع گسترده محصولات خود در چین و ویتنام است تا بتواند سهم خود را در بازار جهانی به بالای 20 درصد افزایش دهد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. شهاب می‌گوید

    اگه در مورد موضوعی اطلاع ندارید، اضهار نظر نکنید، بهتره.
    سامسونگ مدیون خلاقیت های خودش هست که اینطور داره پیشرفت می کنه. به عنوان یک شرکت مستقل به تنهایی شروع به ارائهء سیستم عاملی کرده که پیش بینی شده در سالهای آینده جزو 5 سیستم عامل برتر خواهد بود.
    شما که میگید مدیون آندروید هست، سامسونگ چند تا گوشی آندروید داره و چند درصد از فروشش مربوط به اون میشه؟
    موفق ترین گوشی های سامسونگ F480 و star و corby بودن و بعدش هم omnia.
    سری گالکسی اگر ادامه پیدا می کرد موفق بود ولی با معرفی سیستم عامل جدید سامسونگ (بادا) موجی از گوشی های wave راه افتاده که نتایجش رو بزودی مشاهده خواهید کرد.
    در نمودارهای ارائه شدهء رسمی طی چند سال گذشته همیشه نوکیا سیر نزولی داشته و برعکسش سامسونگ سیر سعودی. در بدترین شرایط اقتصادی، سامسونگ به واسطهء هوشمندی مدیرانش تونست قدرتمند تر از همه شرکتها باشه و فروشش کاهش پیدا نکنه.
    شاید شما خوشتون نیاد ولی لطفاً اول مطلع باشید، بعد نظر بدید.

  2. سورنا می‌گوید

    سامسونگ هم به قول دوستمون فقط به لطف سیستم عامل رایگان اندروید شرکت گوگل داره اسم در می کنه , ال جی هم همینطور
    کلا همه شرکت ها به لطف گوگل دارند خودشون رو مطرح می کنند , من نمی دونم چه سیاست مسخره ای که نوکیا گرفته و از اندروید استفاده نمی کنه , آخه گوگل که گوشی تولید نمی کنه رقیب باشه , گوگل یه همکاره
    حالا باید صبر کرد دید این سیستم عامل جدید نوکیا (میگو) که تابستون می آید تو ن9 چه می کنه, ولی بازم بعیده به پای قدرت مالی گوگل برسه

  3. کوروش می‌گوید

    بد اینجا منظور از سایر گوشی ها کدوماس دقیقا که 36 درصدم هست؟
    فارنت: منظور برندهایی است که اصلا تولیدشون در اندازه ای نیست که درصد به حساب بیاد. بنابراین به صورت مجموع در نظر کرفته شده اند.

  4. civilar می‌گوید

    سایر مدل ها مربوط به چه شرکت هایی می شه؟این جا فقط از شرکت پالم و شرکت های چینی نامی نیست.
    منم امیدوارم روزی برسه که نوکیا از این جایگاهش که روزی به بالای 60 درصد هم رسیده بود، بیاد پایین.
    ظهور دوباره سامسونگ هم مدیون اندروئیده.
    افت موتورولا و سونی اریکسون که زمانی جز معتبرترین نام هاس صنعت تلفن همراه بودند هم فوق العاده جالبه!
    اپل تنها و تنها با 4 نوع مدل از یک تلفن همراه، 3 درصد از سهم بازار رو در اختیار داره.