آیا الکترونیک آرتز بر روی نسل بعد XBOX کار می‌کند!

منابع خبری گزارش کرده اند که مایکروسافت در E3 قصد دارد یک شوک سخت افزاری رونمایی کند.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی CVG،شرکت الکترونیک ارتز به شدت اخبار منتشر شده در مورد کار کردن تیم توسعه خود بر روی سخت افزار جانشین XBOX360را رد کرد.

گزارش هایی که در روز جمعه منتشر شده بود حکایت از این داشت که این ناشر بازی‌های ویدیویی یک کیت توسعه از مایکروسافت را در قالب یک رایانه شخصی دریافت کرده است.

به هر حال جف براون سخنگوی الکترونیک آرتز در این مو.رد گفت:”این داستان کاملا ساختگی است و 100 درصد غیرواقعی و دروغ است” که دلیل این واکنش سریع الکترونیک ارتز و آنهم با این حدت مشخص نیست!.

Microsoft-New-Console-E3

منابع خبری  در ضمن ادعا کردند که سورس خبری آنان کاملا معتبر بوده و معتقد است که مایکروسافت قصد دارد تا در نمایشگاه E3 امسال یک شوک سخت افزاری را رونمایی کند تا پاسخی مناسب به کنسول جدید شرکت نینتندو با کد رمز Cafe داده باشد.

این منبع خبری در ضمن اشاره کرد که وقتی کنسول‌های جدید می آیند معمولا داخل یک کیس رایانه‌ای برای عدم افشاء قرار می‌گیرند و وقتی همه چیز خوب و مرتب بود زمان رونمایی کنسول جدید فرارسیده است.

به نظر می‌رسد مایکروسافت با تائید شدن رسمی معرفی کنسول جدید نینتندو ،زمان عرضه کنسول نسل بعد خود را جلوتر انداخته و قصد دارد تا در سال 2012 آنرا عرضه کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.