اگر این ساعت کاسیو را دارید از نظر ایالات متحده احتمالا تروریست هستید!

بر اساس اسناد جدیدی که در وب‌سایت افشاگر ویکی‌لیکس منتشر شده است دولت آمریکا بر اساس لیستی که از زندانیان گوانتانامو بدست آورده بر این باور است که تروریست‌ها از این ساعت کاسیو برای ساخت بمب‌های ساعتی استفاده می‌کنند.

21

به گزارش فارنت و به نقل از گاردین اگر شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر از سال‌ها پیش به این ساعت کاسیو مدل F-91W علاقه خاصی دارید و هنوز هم نمی‌توانید از آن دل بکنید و ساعت دیگری برای خود بخرید باید به اطلاع شما برسانم که این ساعت اکنون به عنوان یکی از علائم افراد تروریست در ایالات متحده شناخته می‌شود!

بله! بر اساس اسناد جدیدی که در وب‌سایت افشاگر ویکی‌لیکس منتشر شده است دولت آمریکا بر اساس لیستی که از زندانیان گوانتانامو بدست آورده بر این باور است که تروریست‌ها از این ساعت ارزان و همیشه در دسترس برای ساخت بمب‌های ساعتی استفاده می‌کنند.

بر اساس این سند ساعت کاسیو مدل F-91W و رنگ نقره‌ای همین مدل از سوی نیروهای القاعده برای آموزش حرکات تروریستی استفاده شده و به داوطلبان این گروه تروریستی در اردوگاه افغانستان با این ساعت به صورت کامل برای تولید بمب‌های ساعتی آموزش داده می‌شود.

CasioF-91W_Wikileaks

شرکت کاسیو این مدل ساعت را به وزن 20 گرم و عمر باطری 7 سال از سال 1991 به بازار عرضه کرده است و مطمئنا بسیاری از ما ایرانی‌ها از آن خاطره داریم.

در اینجا نمی‌توان در خصوص درستی باور دولت آمریکا در مورد این ساعت کاسیو و مقابله با آن حرفی زد اما این ساعت چه در ایران و یا در سراسر جهان به صورت باورنکردنی به فروش رسیده و در دست مردم دیده می‌شود و مانند بسیاری از برندهای دیگر نمی‌توان استفاده از آن را لزوما به معنای نشانه تروریست بودن فرد توصیف کرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

21 نظر برای این مطلب
  1. محمد حسین می‌گوید

    چرا تروریستا رو میریزین تو ساعتا /:

  2. ببعی می‌گوید

    منم تروریستم :)

  3. مهدی می‌گوید

    من یه دوونه ازینا واسه خدمت گرفتم – یادش بخیر

  4. امین می‌گوید

    من این ساعت رادارم این سا عت با این که قیمت ارزانی دارد ولی به نظر من سا عت خوبی است .

  5. آرسام می‌گوید

    امیر خسرو دهلوی یه حرف جالب زده:
    اهل نگردد به عمامه سفیه// خر نشود از جل دیبا فقیه

  6. سلمان می‌گوید

    سلام به حق چیزای نشنیده من این ساعت روپنجم دبستان خریدم وهنوز دارمش الان هم همینجا کنارم افتاده الان یه ساعت دیگه دستمه اما هنوز اون ساعت روبرای وقتی که میرم فوتبال برای وقت گرفتن میبرم ودستم میکنم سلمان ازبلوچستان

  7. منگول می‌گوید

    آره والا ! اتفاقا من با Casio قرار داد بستم تا 1 سال آینده تمام این ساعت های تروریستی کشتار جمعی رو خریدم که باهاشون به آمریکا حمله ی هسته ای کنم . میدونید که این ساعت ها خیلی تروریستی اند و اگر 3 4 تا از اون ها فقط کنار هم قرار بگیرن ، ممکنه انفجار اتمی رخ بده ! آمریکا هم که دلسوز بشریت و ضر تروریست ، خوب حق داره بشریت رو از شر این ساعت های مرگبار نجات بده ! تازه مدل جدید این ساعت ها هم وارد بازار شده که دارای ردیاب حرارتی و توپ لیزریه ! یعنی اگر فرد تروریست ساعتش رو به سمت هدف پرتاب کنه ، ساعت به طور هوشمند حرارت هدف رو ردیابی میکنه و پس از برخورد انفجار هسته ای روی میده و … زارررررت … آمریکا دود میشه میره هوا !!!

  8. میثم می‌گوید

    من دارم یکی از اینا.ماله دوران دبستان بود البته.برم بندازم دور پس.شانس نداریمکه.11 سپتامرو پس فردا میندازن گردنمون.!!!!!!!

  9. امید می‌گوید

    تیتر و متن واقعا جهت دار انتخاب شده. کجای این متن گفته شده اگه شما این ساعت رو داشته باشید تروریست محسوب میشید؟
    اینجا نوشته کسانی که دستگیر شدن اشیایی داشتن از جمله این ساعت، وسایل الکترونیکی پیشرفته، فرستنده و گیرنده های نظامی، تلفن ماهواره ای، 100 دلار پول، اطلاعاتی درباره محلهای القاعده، اطلاعات درباره دیگر دستگیرشدگان
    تازه توضیحاتی هم برای بعضی موردها داره و کلی دقت به خرج داده شده که همینجوری کشکی یه چیزی ننویسن مثلا در مورد وسایل الکترونیکی پیشرفته نوشته اگر پیش زمینه (شغلی یا تحصیلی) در رابطه با الکترونیک نداره اون وقت این میتونه نشان دهنده تروریست بودن باشه.
    فکر کردید بقیه احمقن و فقط شما میفهمید؟ مطمئنا هیچ وقت به یه سرباز آمریکایی دستور نمیدن هرکی رو با این ساعت دیدی بدون تروریسته و دستگیرش کن یا بکشش!!
    این ها صرفا به عنوان نشانه ها یا زنگ خطر میتونه باشه برای سربازها. یعنی اگر مثلا یه نفر رو با این ساعت دیدن حواسشون رو جمع کنن و اگر چند نشانه دیگه (مثلا تلفن ماهواره ای و وسایل الکترونیکی) رو هم دیدن اون وقت احساس خطر کنن.
    مطمئن باشید اون ها صد برابر امثال شما دقت به خرج میدن که یه مطلب کشکی با یه تیتر کشکی رو ننویسن درست یرعکس شما

  10. kian می‌گوید

    این ساعت به مدت 5 سال داشتم تا گم شد چه ساعتی بود تمام خاطرات من زنده شد …حیف که این ساعت جزو تروریستی ب حساب بیاد

  11. تایــتان می‌گوید

    به دلیل بی نظیر بودن ساعت های جی شاک کاسیو من ازش 2تا داشتم . از بهترین ست های مچی روی زمینه – حتی داستان یک سرباز آمریکایی رو می خوندم که بعد از جنگ کویت تا الان هنوز یک همچین ساعتی رو نگه داشته بود

  12. مانی می‌گوید

    دیگه خواهشا ساعت رو سیاسی نکنید!

  13. alireza می‌گوید

    ما یه عمر تروریست بودیم خبر نداشتیم.

  14. محمد می‌گوید

    من این ساعتو اول دبیرستان موقع ثبت نام گرفتم تا الان که دانشگاهم تموم میشه 7 سال یا بیشتر که میشه اینو دارم .باطری عوض نکردم.خراب نشده.فقط بندش ضعیفه که چندبار عوض کردم و چند برابر قیمت نو ساعت برام اب خورد ولی کارش عالیه و حرف نداره

  15. غ می‌گوید

    سردبیر جان، احتمالا الق ده میخواسته ساعتتو برا عملیات ببره.

  16. پوریا p2 می‌گوید

    پس با این حساب من که پیش کش یعنی حدودانصف جهان تروریستند خلاصه همه
    این ساعتا رو داشتند دیگه واقعا احمقانه است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. سردبیر می‌گوید

    پس با این حساب منم یه چند وقت قبل تروریست بودم خودم خبر نداشتم
    ساعت خیلی خوبی بود تصادف کردم نامردا از دستم بازش کردن

  18. مسعودم می‌گوید

    عجب ساعتی بود؟ عجب ساعتی هست . یک دورانی عشق ساعت خریدن داشتم بابام یکی از همینا برم گرفت دیگه ساعته خراب نشد و من هم از خرید ساعت های بعدی منصرف شدم . هنوز تو کمده و زنده هستش حدود 9 ساله

  19. محمد می‌گوید

    یکی از این ساعتها داشتم که از سال پنجم دبستان تا سال سوم دانشگاه دستم بود. حتی یک یار هم باطری اون رو عوض نکردم. عجب ساعتی بود

  20. JMSBeta می‌گوید

    دوست منم یکی از اینا داشت که باهاش بمب منفحر میکرد!!!!!
    منم همیشه ساعت رو صفرش میکردرم و اونم از اول ستش میکرد

  21. مجید می‌گوید

    بهترین ساعتی بود که داشتم متاسفانه قسمت ضعیفش دستبند پلاستیکیش هست که به همین علت ساعتم گم شد /