اوباما: کاخ سفید 30 سال از تکنولوژی عقب است!

باراک اوباما رییس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی نیوز اعلام کرد که از تکنولوژی از رده خارج کاخ سفید شگفت‌زده شده است.

7

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتیMashable ، باراک اوباما رییس‌جمهور obama_blackberry

ایالات متحده که در دوران ریاست جمهوری خود مجبور به اقامت در کاخ سفید است گویا از وضع فناوری موجود در این کاخ اصلا راضی نیست، چرا که بر خلاف باور بسیاری که انتظار دارند او در محل کار خود از آخرین فناوری‌های موجود بهره ببرد می‌گوید:”چه زمانی فناوری می‌خواهد به اینجا بیاید ،ما 30 سال عقب هستیم”.

او  که در حال کشمکش برای دریافت یک تلفن همراه بلک بری مدرن است در حال حاضر به مدل‌های قدیمی‌تر به خاطر سیستم امنیتی کاخ سفید رضایت داده در حالی که پیش از اینکه به کاخ سفید راه بیابد انتظار دریافت یک تلفن همراه مدرن آخرین سیستم را داشت.

او در مصاحبه با شبکه ای‌بی سی نیوز در این مورد گفت:”اگر رییس‌جمهور آمریکا نتواند آخرین فناوری‌ها را در اختیار داشته باشد پس چه کسی باید این امکانات را داشته باشد  و من از تکنولوژی از رده خارج کاخ سفید شگفت‌زده شدم”.

البته به نظر اوباما کمی سختگیری کرده زیرا او احتیاج به هیچ کلید یا قفل درب اتوماتیک ندارد زیرا تمامی درب‌ها برای او باز است، او احتیاج به فناوری‌های مدرن ندارد زیرا تمامی امکانات به طور خاص در کاخ سفید برای او طراحی شده‌اند و او احتیاجی به تنظیم متن سخنرانی ندارد زیرا افراد دیگری این کار را برای او انجام می‌دهند.

البته اگر من جای مسئول تدارکات کاخ سفید بودم برای اینکه اوباما زیاد هم عصبانی نشود یک دستگاه iPad 2 برای او خریداری می‌کردم!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

7 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    baz ham its nice

  2. مجید می‌گوید

    اوبا یان حرف رو زده ، وای به حال ما که معلوم نیست چند ساله از تکنولوژی عقب هستیم /

  3. JMSBeta می‌گوید

    لایک به منصور

  4. منصور می‌گوید

    بالاخره برای اینکه سایت ادم فیلتر نشه، باید نوشت متن سخنرانیشو یکی دیگه می نویسه . اخه متن نوشتن کلن چه ربطی به تکنولوژی داره ؟؟
    چیز رو به شقیقه ربط دادین دیگه ؟؟

    بعدشم اوباما چه قد پررویی تو مرد ؟؟ اینجا 200 سال از تکنولوژی عقبن، می خوان مدیریت جهان کنن، تو 170 سال جلوتری، نمی تونی ؟؟

  5. کوروش می‌گوید

    فقط جهت اطلاع میگم که: اوباما خیلی وقته آیپد داره جرج بوش و خیلی از سیاستمداران دیگه هم دارن
    از این گافا زیاد میدین شما

  6. افشین کسایی می‌گوید

    بعدشم میگه گوشی جی ال ایکس ما از بلک بری اونا پیشرفته تره!!!

  7. سعید اکبرزاده می‌گوید

    لابد فردا اینو میشنویم:
    رئیس جمهور ایران: ساختمان ریاست جمهوری 30 سال از فناوری روز جلوتر است!!!!؟!!؟!؟!؟ :d