قدرت گرافیکی iPad2 ،موتورولا زوم را به راحتی کنار زد!

قدرت پردازنده گرافیکی GPU در تبلت آی‌پد 2 در حدود دو برابر تبلت زوم موتورولا است.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی گیزمودو، بررسی‌های انجام شده توسط یک برنامه بنچمارک معروف نشان می‌دهد که قدرت پردازنده گرافیکی یا همان GPU  تبلت جدید شرکت اپل در حدود دوبرابر تبلت موتورولا زوم است.

برای معتبر بودن این بررسی هم جالب است بدانید که بر طبق نتایج این بنچمارک، قدرت گرافیکی iPad2 در حدود 9 برابر آی‌پد نسل اول است و این همان نکته‌ای است که استیو جابز در کنفرانس 2 مارس اپل اعلام کرد.

Geometry-Throughput-Fragment-Lit-Triangle-Test

این برنامه که نام آن GLBenchmark 2.0 است به صورت تخصصی به بررسی میزان قدرت گرافیکی دیوایس‌ها می‌پردازد و به نظر می‌رسد که A5 پردازنده جدید اپل به طور مطلق به بازی‌های 3 بعدی اختصاص دارد و به راحتی پردازنده پرسر و صدای تگرا2 انویدیا که در تبلت زوم بکار برده شده را با اختلاف فراوانی پشت سرگذاشته است.

اگر شما بخواهید می‌توانید نتایج کامل را در اینجا پیگیری کنید و مشاهده کنید که  iPad نسل اول در قیاس با iPad2 در بازی تیغ برنده (Infinity Blade) حرفی برای گفتن ندارد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امیررضا می‌گوید

    محظ اطلاع بگم که الان بهترین تبلت بازار اندروید motorola xoom نیست الان galaxy tab 10/01 بهترین تبلت بازار اندروید است (شاهد این ادعا هفته نامه کلیک که تبلت موتورولا را حتی پس از تبلت ال جی قزار داد) پس اگه خیلی زرنگن اونو با این تبلت مقایسه کنن